Skip to main content

Nadat mijn Wifi bar en bar slecht was heb de klantenservice gebeld, daar werd ik doorverbonden met een geduldige medewerker en zo alle stappen doorlopen om elk Super Wifi punt opnieuw aan te melden door de reset knop in te drukken met een scherp voorwerp, dit ging exact zoals de medewerker mij uitlegde. Daarna met een interface aan mijn modem verbonden gedurende de voorgestelde tijd en daarna zonder interface geplaatst op een goede strategische plaats. daarna de volgende met de interface , tijdslimiet en losgekoppeld en hup naar de 1e etage. daarna het derde wifi punt  zelfde ritueel en bij acceptatie deze losgekoppeld en hup naar de tweede etage alwaar alles goed bleef werken totdat ik ere gisteren constateerde dat alle drie Super wifi punten dood waren geen enkel lichtsignaal. Dus weer aangezet en telkens  vallen alle Super Wifi punten in herhaling eerst groen en daarna valt alles uit . Vraag is wat is de oorzaak dat alles een tijdje heeft gewerkt en nu helemaal niet meer functioneren .  vreemd

Heb je de witte of de zwarte super WiFi’s?

Zelfde hier met 3 superwifi 1 punten (wit)

Zelfde hier met 3 superwifi 1 punten (wit)

Graag een eigen topic aanmaken als je vergelijkbare problemen hebt.

​@middel . Kun je de vraag van ​@Leen59  beantwoorden? 

@ leen59 ik heb 3 witte Super Wifi punten, een zwarte modem. De vorige keer toen ik met een medewerker van de klantenservice sprak was alle hardware oké !  En laat ik even mededelen dat ik nooit tevreden was over de werking van de extra Wifi punten totdat ik het spuugzat was en de klantenservice belde. Klacht voorlegde en  op advies elk punt van de spanning afgehaald, spanning erop, resetknop ingedrukt met een scherp voorwerp  de lampjes gingen branden zoals de medewerker vertelde, daarna van de spanning af en naast mijn modem geplaatst interface eraan  het proces herhaalde zich met de bekabeling dit na dat het groene lampje minimaal 30 minuten brandde het Wifipunt losgekoppeld en naar de juiste locatie gebracht. Vervolgens dezelfde procedure doorlopen voor de andere twee punten. Het hele systeem heeft zeker 1 maand gewerkt en nu zijn alle drie Suoer Wifi punten morsdood. Raar verschijnsel

Dit euvel lees je op dit forum vaker en ik heb hetzelfde probleem. Ik heb tijdelijk SW2 punten gehuurd in afwachting van een update voor de witte. De zwarte werken wel goed.

Nadat ik de 2e zwarte s wifi  met de  genoemde procedure  geconfigureerd had  een ledje uiteindelijk groen werd heb ik deze verplaatst naar ander vertrek en daar op een kabel aangesloten dan begon de knipper procedure opnieuw uiteindelijk was het oranje niet zwak groen ( ja die led variatie is er ook nog) maar de wifi versterker werkt dan wel het signaal op die plek is dan sterk. Maar ik moest de kabel even fixeren .. de netwerk kabel  even los .Opnieuw de knipper procedure echter aan het eind ging ledje helemaal uit en ook geen wifi signaal meer op dat punt .  Reset gedaan en weer naar de meterkast met de patiënt de procedure voor de zoveelste keer . Met de patiënt naar de voorkamer en ja uiteindelijk weer het halfrode lichtje het werkt even weer ik weet niet hoelang , maar het vertrouwen is wel weg gezien de bovenstaande berichten. Het zou eenvoudig zijn als alles zou werken volgens de beschrijving..

Nou na de laatste reactie wordt ik nog enthousiaster om KPN de rug toe te keren, Wel reclame maken maar allemaal goedkope Chinese of Franse rommel waar ook weer Chinees in verwerkt zit . In feite iets met zo`n laag mogelijke arbeidskosten producten laten produceren , software waar je de ballen van schijt  en dan aan de man toe brengen als plug and play zonder een monteur die de ins and ouds weet wordt de consument aangewezen op een forum zoals hier waar nog geen handvol reacties en suggesties binnenkomen. Ik ben er klaar mee ik weet dat Wifi niet veranderd als je een andere provider kiest maar wel als de andere provider voor andere apparatuur kiest …  nou KPN waar blijven jullie met je reactie do`t waste time you loose a’ costumer!

Reageer