Skip to main content

Bij mij nu hetzelfde. 3 superwifipunten rood.

Waarschijnlijk na een update van 500mb naar 1gig.

Alle bovengenoemde zaken geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Nu hoor ik graag hoelang en welke resetknop ik moet indrukken om weer wifi te krijgen.

Anders morgen maar weer een monteur bellen.

 

Admin: afgesplitst

O ja ik heb een KPN Box 12


Ik heb 1 superwifipunt gereset. Lamp werd paars.
Alle stappen doorlopen, helaas hij herkent de superwifi niet.

Dus is de lamp weer paars en van de andere twee nog rood.

Heerlijk avondje zo. Had wel wat anders te doen.


Helaas nog steeds niets opgelost, maar ook geen antwoord in het forum. Vreemd.


Ik heb elders mijn problemen met mijn super wifi punten en kpnbox 12 al geuit, maar binnen het forum is er geen antwoord geweest. Ik zet ze straks hieronder.
Telefonisch krijg ik een antwoord die een installateur ook reeds 2x heeft uitgevoerd.
Ik denk dat mijn box12 niet helemaal meer is wat hij hoort te zijn, maar voordat dat onderkend wordt ben je toch alweer een hele tijd verder.

Misschien zijn er andere oplossingen, behalve de harde reset van de box en mijn drie superwifipunten er weer allemaal een half uur aanhangen om verbindingen te maken.

Hieronder de items die ik eerder elders gepost heb:

3 superwifipunten rood.

Waarschijnlijk na een update van 500mb naar 1gig.

Alle bovengenoemde zaken geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Nu hoor ik graag hoelang en welke resetknop ik moet indrukken om weer wifi te krijgen.

Anders

S
Rank

O ja ik heb een KPN Box 12

Ik heb 1 superwifipunt gereset. Lamp werd paars.
Alle stappen doorlopen, helaas hij herkent de superwifi niet.

Dus is de lamp weer paars en van de andere twee nog rood.

Heerlijk avondje zo. Had wel wat anders te doen.

Helaas nog steeds niets opgelost, maar ook geen antwoord in het forum. Vreemd.

 

 

Admin: topics samengevoegd


Heb je wel wifi van het modem? Dus zonder aangesloten versterkers?


Waarom nog een topic aangemaakt met in wezen dezelfde vragen, is verwarrend, je wordt er niet sneller mee geholpen en is tegen de huisregels @SOZON 


Tja @JanD  dan Ga je er vanuit dat iedereen snapt hoe dit forum werkt. Ik kom er alleen als iets niet werkt en als je dan geen antwoord krijgt ga je verder proberen in dit onoverzichtelijke forum.

@Joep1965 Ik heb incidenteel Wi-Fi . Dan weer wel dan weer niet.

Ik.heb dit ook aangekaart bij KPN helpdesk. Ze zenden een nieuwe modem.

Bedankt voor het reageren.


Hallo @SOZON het forum is geen chatdienst waar je à-la-minute antwoord krijgt, het draait voor het grootste deel op vrijwillige KPN-klanten die mede-klanten met hun kennis en ervaring willen bijstaan.

Er wordt door een moderatieteam van KPN meegelezen of alles volgens de huisregels verloopt en springen waar nodig in met aanvullende opmerkingen en adviezen, doch een reactie van een moderator kan een paar dagen duren.

 


 @SOZON ik heb je reacties even verplaatst naar je eigen topic. Is het nog opgelost met een nieuw modem? We denken hier altijd graag even mee.
Als je liever direct contact met de klantenservice hebt kun je altijd met ons bellen op 0800-0402
 

We hebben hier ook een paar handige topics over:
https://forum.kpn.com/kennisbank-modems-145/kpn-box-12-van-specificaties-tot-instellingen-562267

 


Bedankt voor alle info.
Ik heb inmiddels een nieuwe kpn-box 12 gekregen en aangesloten.
Hij ging automatisch over naar mijn oude instellingen, een vreemde gewaarwording.
Ik heb 3 superwifi punten gekoppeld.
Waar voorheen nog wel 5 Ghz werd gehaald, geven ze nu allemaal 2,4 Ghz aan.

Ik heb in ieder geval weer verbinding, de lampjes branden allemaal geel, waar ze bij de vorige kpn-box groen waren. Maar de KPN-box was niet betrouwbaar en gaf vaak storingen.

Nu maar hopen dat er verbinding blijft.


Geel betekent dat ze te ver weg staan en de verbinding niet optimaal is.


Ja dat had ik begrepen, bedankt.
Ik heb ze echter op dezelde plek als vorige keer staan, dus ik laat het maar even zo.