Skip to main content

hoi hier de situatie 

1 punt werkt goed  dacht de die ander doe ik morgen, de volgenden dag  wilde ik mijn roomba I3 een map laten maken nieuwe update ,toen melding dat het 1e punt boven geel branden met de melding radar signaal dus ging hij over naar 2ghz of te zwak signaal onder tussen begon mijn vrouw te roepen dat de tv kpn niet meer werkt dus ik zonder er bij na te denken alle HTPP kabbel uit mijn modem gehaald weer er in gedaan tv probleem opgelost 

nu heb ik alleen die twee wifi punten nog eentje blijft rood branden ook na restten de ander kan ik wel restten paars led die heb ik geprobeerd weer aan te sluiten werkt niet krijg de melding dat hij hem niet kan vinden en dat ik hem dichter bij de modem moet zetten hij staat naast de modem met kabel die ander ligt op een 2 meter afstand zonder kabel als ik inlog in mijn modem zie ik die tweee punten ook niet,  ook bekabeld aan mijn laptop ook niets.

 

help!!!!!

Hallo @preitje 

 

Waarschijnlijk kan je ze wel weer werkend krijgen als je de procedure “Een schone installatie van de SuperWiFi punten” uitvoert zoals beschreven in het volgende kennisbank artikel:

https://forum.kpn.com/kennisbank-wifi-versterkers-134/kpn-superwifi-installatie-en-gebruik-530855


Hoi @preitje, is het met de tip gelukt? Ik ben wel benieuwd. 


Nee nog niet eentje doet het ondertussen goed naja goed, ik de afstand belabberd nog geen 5 meter een hij word alweer geel. Die boven staat is gelijk geel geworden.na opstarten. De meterkast is onder aan de trap het superwifi punt staat net boven aan de trap.

We hebben wel ons huis verbouwd er is een flinken stalen constructie in gegaan om de boven verdieping te dragen (uitbouw)

zal dit kunnen storen.? 

 

 

 

 

 

 

 

 


Dat kan zeker gaan storen. Staal, beton, muren in zijn algemeen is niet iets waar wifi van houdt. Wifi wil eigenlijk altijd recht op zijn doel af. 

Heb je de SuperWifi bekabeld aangesloten? Want als ze via wifi aangesloten zijn en ze krijgen al een slecht signaal binnen dan zullen ze deze ook weer uitzenden.