Skip to main content

Sinds gisteren is mn super wifi verbinding boven weg gevallen en stond mijn super wifi op paars.Heb nu alles gereset en de super wifi opnieuw verbonden zoals op site staat maar de verbinding is nog steeds slecht dus brand oranje Als ik hem dichter bij de v10a router zetĀ  wordt ie wel groen(ongeveer 3 meter van router af).Die super wifi hangt al 2 of 3 jaar opzelfde plek ongeveer 5 meter van router af en nu is er opeens slechte verbinding ook met een andere super wifi is probleem hetzelfde . Het lijkt of het wifi signaal minder sterk is geworden Wie Oh wie kan mij helpen.Er hangt ook nog een bedrade super wifi boven in de meterkast vlakbij de router

Groet JanaartĀ 

Hallo @Duyst46Ā ,

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Misschien is er bij jou in de buurt wel een nieuw WiFi-netwerk actief geworden die dezelfde frequentie gebruikt? Maar andere oorzaken zijn ook mogelijk.Ā 
Ā 

Probeer eens de WiFi-manager:Ā 

En/of lees dit eens door:Ā 

Wat wellicht zou kunnen werken is om inderdaad dat SuperWiFi-punt dichterbij het modem te zetten, zodat het lampje weer groen wordt. En dan nog een extra SuperWiFi-punt erbij in de ruimte waar de WiFi slecht is.Ā 

Dat werkt ook niet ze staan al dicht bij elkaar dus ongeveer 2 meter van elkaar af,en het was gewoon goed en ineens is de verbinding weg.

@Duyst46Ā 

Heb je inmiddels de WiFi-Manager al doorgelopen? Of wat geschoven met de WiFi-punten?Ā 

Ā 

Heb alles al geprobeerd andere wifi punten,wifi manager maar er is maar 1 ding dat werkt dat is dichterbij zetten.Heb contact gehad met kpn maar kunnen niets doen dus heb mn contract opgezegd en ga een wat anders proberen.

Reageer