Skip to main content

Mijn Superwifipunten doen het (groen lampje). Maar, ze zijn niet meer te zien in de Thuis app. Ook als ik inlog in mijn modem zijn ze “verdwenen”. Vreemd …….

 

Goedenavond @Klasinus en bedankt voor jouw bericht!

Gek dat ze ineens uit de app verdwenen zijn. Heb je de Thuis app al eens opnieuw geïnstalleerd? Ik ben benieuwd of ze dan wel te vinden zijn in je netwerk. Zo niet, test het dan via de Thuis app van een ander toestel. Mochten ze daar wel op te zien zijn, herstart jouw toestel dan. Ik hoor graag of het gelukt is! 


Thuis app uit iPhone verwijderd. Opnieuw geïnstalleerd, maar geen succes. Via iPad hetzelfde resultaat. Inloggen op website van modem: geen superwifi. 
Alles werkt trouwens prima.


Dan zou ik er niks aan doen als ik u was. 


Thuis app uit iPhone verwijderd. Opnieuw geïnstalleerd, maar geen succes. Via iPad hetzelfde resultaat. Inloggen op website van modem: geen superwifi. 
Alles werkt trouwens prima.

Mooi dat alles verder wel prima werkt @Klasinus :)

Vervolgstap zou zijn om zowel de Experia Box als de super wifi punten te resetten maar dat laat ik even aan jou. Als alles goed werkt, kan ik me ook voorstellen dat dit niet meteen de hoogste prioriteit heeft. 


Modem herstarten. Ik had hetzelfde euvel nadat de superwifi's van een update voorzien waren.


Modem herstart, maar helaas. De superwifi's zijn niet zichtbaar in thuis-app en ook niet in mijnmodem. Maar, alles werkt wel.


@Klasinus 

Ik zou de superwifi's even uitzetten !!!

Na een minuut weer een voor een inzetten en wachten tot ze weer constant GROEN branden.


Nee, geen resultaat. Als ik een keer echt tijd heb, zal ik eens e.e.a resetten. Nu laat ik het maar zo.

 


Nee, geen resultaat. Als ik een keer echt tijd heb, zal ik eens e.e.a resetten. Nu laat ik het maar zo.

 

Dat is natuurlijk prima @Klasinus. Mocht het op een bepaald punt toch problematisch worden dan horen we natuurlijk graag weer van je!