Skip to main content

Superwifi werkt op zich prima, er kan echter alleen via de qr code verbinding mee worden gemaakt. Volgens mij genereert de qr code het wachtwoord, maar als je deze handmatig invoert pakt het niet….

Lastig als je andere apparaten moet toevoegen welke geen camera hebben.

Wat doe ik fout?

Geen idee, @HalloChris .  Maar als je met een QR in het modem kunt komen kun je natuurlijk altijd besluiten om het wachtwoord aan te passen.


Opgelost, Het inloggen met het juiste wachtwoord is nog steeds niet mogelijk, maar een gast-netwerk aanmaken en daarop inloggen met wachtwoord lukt wel. Het probleem zit in het niet aanwezig zijn van een experia-modem, de superwifi punten zijn gekoppeld aan een huawei 4g buitengebied modem. Dat werkt dus anders….


Opgelost, Het inloggen met het juiste wachtwoord is nog steeds niet mogelijk, maar een gast-netwerk aanmaken en daarop inloggen met wachtwoord lukt wel. Het probleem zit in het niet aanwezig zijn van een experia-modem, de superwifi punten zijn gekoppeld aan een huawei 4g buitengebied modem. Dat werkt dus anders….

Aah, op die manier.  Mooi dat je toch op die manier hebt kunnen inloggen.  Deze constructie heb ik min of meer zelf ook. Mijn SW's draaien achter een Fritzbox.  Waarom ie het  uitgeschreven wachtwoord niet pakt is me dan nog wel een raadsel maar belangrijkste is dat je hebt kunnen instellen wat je wilde. 


Superwifi2 op experiabox 14 werkt niet goed. Wireless network: Wachtwoord wordt niet overgenomen en netwerk is dan onbruikbaar (melding wachtwoord incorrect). Alle wifi2 uit en werkt weer op wifi experia14. Dit is echt wel een puntje om op te lossen kpn