Hier exact hetzelfde, alleen valt hier de gameconsole Xbox Series S
uit van ons zoontje als hij met zijn vriendje aan het gamen is.
paar seconden gaan de superwifi punten uit (in de praktijk, valt dus de connectie in de game van ons zoontje uit met zijn vriend) en paar seconden later gaat deze weer aan (in de praktijk moet ons zoontje en zijn vriendjes uit het spel en weer opnieuw aanmelden)
Los van ons zoontje, ook ik merk deze uitval op mijn iPad en mijn vrouw haar telefoon Samsung.
Hebben pas een paar maanden glasvezel echter ons zoontje wil ziggo terug. Een monteur van KPn heeft het aangesloten, we hebben daar ook 100 euro voor betaald.
Natuurlijk alles als een aantal keer via de hulp-pagina’s via MijnKPN alles laten uitlezen, getest, en opnieuw opgestart….maar het helpt gewoonweg niet.
En let wel, het is allemaal op de begane grond waar we dit probleem ervaren.De modem staat naast de TV, niet erachter dus) en de superwifi’s staan beiden ook op de begane grond, waarvan 1 naast de gameconsole.
Grote vraag, hoe dit op te lossen, want hierboven melden 2 mensen hetzelfde probleem, maar een echte oplossing wordt niet genoemd. En alles staat zoals jullie het hebben aangesloten,
In afwachting van een reactie / oplossing vanuit KPN, bij voorbaat dank.
Familie Smolders
Admin: afgesplitst naar eigen topic