Skip to main content

Hallo,

Ik heb 3 witte Superwifi punten van 1 jaar oud (op elke verdieping 1) en ondertussen verhuist naar een woning waarbij de wifi bij de achterdeur ophoudt. Graag wil ik er daar dus nog eentje plaatsen. Nu zal dat de nieuwe zwarte versie worden. Kan ik deze als 4e aansluiten, of moet de zwarte de nieuwe ‘basis’ worden in de meterkast?

deze kan je gewoon als 4de aansluiten..


Ah, duidelijk. En moet deze nieuwe zwarte dan nog eerst gekoppeld worden aan het modem en dan verplaatsen naar de achterdeur? Of gewoon stekker erin op de nieuwe plek?


Ah, duidelijk. En moet deze nieuwe zwarte dan nog eerst gekoppeld worden aan het modem en dan verplaatsen naar de achterdeur? Of gewoon stekker erin op de nieuwe plek?

Als u hem hem bij de achterdeur met een utp-kabel aansluit, dan kun u dat gewoon gelijk doen. Als u hem draadloos wilt plaatsen, dan eerst bij het modem bekabeld aansluiten ongeveer een half uurtje.


Check!


Hi Sannie, welkom op het forum. 

Wat een goede vraag. Zoals Laurens en Nick al aangaven kun je ze samen gebruiken. 

Ah, duidelijk. En moet deze nieuwe zwarte dan nog eerst gekoppeld worden aan het modem en dan verplaatsen naar de achterdeur? Of gewoon stekker erin op de nieuwe plek?

Als u hem hem bij de achterdeur met een utp-kabel aansluit, dan kun u dat gewoon gelijk doen. Als u hem draadloos wilt plaatsen, dan eerst bij het modem bekabeld aansluiten ongeveer een half uurtje.

Als je deze stappen uitvoert moet het goedkomen. En anders weet je ons hier te vinden. Lees vooral ook alles over de werking en het aansluiten van de SuperWiFi punten:relaxed: