Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi1 punten werken niet goed meer na de update

• March 11, 2025
  • 3 reacties
  • 17 keer bekeken

Ik heb alle stappen doorlopen, zowel modem als wifipunten gereset en probleem blijft zich voordoen. 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

We zijn hier druk mee bezig maar dit is meestal goed werkend te krijgen. In onze product update vind je meer over deze combinatie van apparaten en de nieuwe softwareupdate:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Vb21, welkom op onze community! We denken graag even mee!  Hoe branden de lampjes op je apparaten en zie je ze ook staan in de webinterface?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2025

Dag Thomas, ondertussen de klantenservice en technische dienst weerbgrsproken en het probleem ligt aan de Box 12 in combinatie met de wifi1 punten. Komt meer voor en KPN doet momenteel onderzoek naar deze storing  Ik neem aan dat ik je niks nieuws vertel en ik zou binnen een dag of 10 iets moeten horen. Ondertussen is de instabiele tot geen wifi zeer frustrerend.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 17, 2025

We zijn hier druk mee bezig maar dit is meestal goed werkend te krijgen. In onze product update vind je meer over deze combinatie van apparaten en de nieuwe softwareupdate: