Skip to main content

Ik heb de Box14 met 4 SuperWifi2 stations. Ik heb er 3 online volgens de goede specs (1x bij het modem, 2 anderen synced in slave mode.

Nr 4 krijg ik niet gesynced. Hij blijft rood in het overzicht. Factory reset gedaag, opnieuw gekoppeld! diverse keren ook laten ‘vergeter’ (ik had de naam aangepast naar ‘Kantoor’). Echter ondanks het vergeten en factory reset komt hij terug met nam ‘Kantoor’. ALs eht station afgekoppeld is verwijder ik hem uit de lijst met ‘niet meer verbonden apparaten’. 

Nu sleutel ik best veel met apparatuur maar ik rijg echt het vermoeden dat deze stuk is?

Hoi ​@mpeetoom57 . Koppel je ze eerst bekabeld en maak je ze daarna los?

Idd koppelen met bijgelevrde kabel aan gele poort.

Als niemand een oplossing heeft breng ik hem terug. Dan is hij defect?

​@mpeetoom57 Als die andere het wel doen en deze niet dan is dat wel de beste optie.

Heb je het apparaat in een KPN winkel gehaald? 

​@Erwin van KPN Besteld en laten bezorgen. Inleveren bij KPN Servicepunt in Nieuwegein?

Je kunt het beste naar een winkel gaan. Als het goed is heb je ergens een mail met het aankoopbewijs. Of het staat op je factuur of orderbevestiging. 

​@Erwin van KPN Op jouw advies noeuw exemplaar opgehaald. Init ging goed. Op kantoor/werkkamer geplaatst en hij verschijnt weer rood in het overzicht... hij doet t verder wel maar niet snel genoeg naar mijn idee. 102 down en 72 up. Beneden is dat beduidend sneller. 474 om 259. Is het de afstand? Ik heb op elke verdieping 1 wifi station.

Reageer