Skip to main content

Ik heb een vergelijkbaar probleem. De naam van de wifi-verbinding gewijzigd naar mijn eigen naam en eigen wachtwoord. Ik zie echter ook nog de KPN-verbinding, met de oude naam en oude wachtwoord. Bovendien heeft die een veel beter bereik? Ik heb boven een extra wifi-versterker (2 super wifipunten). Het lijkt alsof ik er een verbinding bij heb gemaakt, maar wel met een slechte kwaliteitâ€Ĥ Help. Mvg, Caroline

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Gebruik je een Box12 modem? Dan kan dit kloppen. Die wifi blijft namelijk aan, met daarnaast de wifi van de Superwifi’s. 

Waar heb je het gewijzigd, in het modem? Dan is alleen die gewijzigd en hebben de Superwifi’s nog de oude naam. Precies verkeerd om dus en zul je het anders moeten doen.

Of heb je het via de thuisapp gedaan? Dan zijn alleen de Superwifi’s aangepast en heeft het Box12 modem nog de oude naam. In dat geval moet je het onderste knopje links 15sec ingedrukt houden. Wifi lampje (2e lampje) zal uit gaan.


Dag @CUCA Hoe gaat het nu? Is het al opgelost? Heb je al kunnen kijken naar het bericht van Dennis? 


Dag Dennis en Bart, veel dank voor de reacties. Ik heb nu alles even teruggezet, dan werkt de wifi uitstekend. Na mijn vakantie ga ik er eens goed voor zitten en kijken of ik de naam correct kan wijzigen. Zal laten weten of het dan is gelukt. Mvg, Caroline 


Dit was de oplossing, het is gelukt. 

 

Mijn dank. Mvg, Caroline