Skip to main content

Goedendag, mijn ouders hebben exact hetzelfde probleem! De tweede schotel blijft in de opstartmodus (langzaam groen knipperen) en reageert nergens op. Zelfs de reset knop doet niets. De eerste schotel werkt perfect.

Iemand enig idee wat het probleem is? Ik kan de schotel wel via 192.168.2.30 benaderen maar dan krijg ik een melding met MF firmware nog wat. Inloggen werkt niet met het wachtwoord, geeft aan dat het niet lukt.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Iemand?


Hoi @rsnhakan, als hij ook niet op de resetknop reageert gaat er iets niet helemaal goed denk ik.
Had je hem ook al eens met een internetkabel aangesloten op je experiabox?

Als dit het niet oplost kun je er het beste even mee langs een winkel. Vergeet niet je aankoopbewijs mee te nemen!


Hoi @rsnhakan, als hij ook niet op de resetknop reageert gaat er iets niet helemaal goed denk ik.
Had je hem ook al eens met een internetkabel aangesloten op je experiabox?

Als dit het niet oplost kun je er het beste even mee langs een winkel. Vergeet niet je aankoopbewijs mee te nemen!

Ja hoor. Inmiddels een nieuwe punt gekregen en die werkt zoals het zou moeten.

 

Hebben jullie de mogelijkheid om een superwifi punt via een andere weg te resetten/firmware opnieuw in te laden? Dus niet via de reset knop of 192.168.2.xxx


Ah fijn! @rsnhakan helaas hebben we behalve die twee opties geen manier om hem te resetten voor zover ik weet.