Skip to main content

Ik heb 2 superwifi punten aangeschaft, beide via kabel aangesloten. Dit gaat bij het eerste wifipunt goed. Het 2e punt communiceert echter via wifi met punt 1. Weet iemand hoe ik dit aan kan passen? Heel vreemd want de connectie middels wifi omschrijft hij zelf als "poor".

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Welkom op het forum @jeroenvanhoeven! Ik wil je allereerst aanraden de stappen voor een schone installatie van de SuperWifi punten te doen. In vrijwel alle gevallen lost dit verbindingsproblemen tussen de SuperWifi versterkers op. 

Laat je hier weten of dit geholpen heeft?


Bedankt, ik zal dit proberen. Echter is het wel mogelijk om beide bekabeld aan te sluiten? Het is niet mogelijk in te stellen of ze via kabel of draadloos communiceren?


Bedankt, ik zal dit proberen. Echter is het wel mogelijk om beide bekabeld aan te sluiten? Het is niet mogelijk in te stellen of ze via kabel of draadloos communiceren?

Dit doen ze automatisch, als er een kabel in zit zal hij bekabeld als voorkeur hebben en zet je hem na het instellen (instellen = +/- half uur bekabeld aansluiten) draadloos weg dan zoekt hij automatisch het andere punt of de box12. 
Als hij connection poor aangeeft in de KPN Thuis app zal dat waarschijnlijk komen omdat hij te ver weg staat van het andere wifipunt.


@jeroenvanhoeven we zijn ondertussen een tijdje verder. Werken alle SuperWifi versterkers weer lekker samen?