Skip to main content

Ik heb drie dagen geen internet gehad omdat de vervangen router niet goed werkt met mijn experia versterkers. Daar kwam ik zelf na 3 dagen achter.

Geen nood er is superwifi, kreeg deze meteen opgestuurd en compensatie in mijn contract verlenging. Wifi punten kon ik niet meteen kopen of voor 100 euro per stuk maar wel huren gratis de eerste 6 maanden maar ik kreeg er twee en die hoefde ik dan niet te betalen na een half jaar kon ik ze voor de helft kopen.bij nieuw contract gaat huidige korting eraf en krijg ik de nieuwe korting dan tijdelijk na 6 maanden betaal ik 5 euro meer. 

Dat zijn dan dus de wifipunten die ik niet huren maar kopen wil  geef ze maar dan heb ik korting.

Vanmorgen werd ik gebeld door nabestaandenwet maar ik ben nog niet dood. Wel blij gemaakt met dooie mus !!!!

Is het zo moeilijk om iemand die al 10 jaar internet heeft een compensatie of korting te geven omdat ze blij met me zijn,klaarblijkelijk wel.

Sorry ... maar wat een warrig verhaal.

Ik heb drie dagen geen internet gehad omdat de vervangen router niet goed werkt met mijn experia versterkers.

Experia WiFi's werken achter elke router. Je moet ze alleen apart instellen. 

En al zouden ze het niet doen, dan is dat je eigen probleem. WiFi is je eigen thuisnetwerk. Als dat het niet doet, dan krijg je daar normaal gesproken geen compensatie voor. 

Laat ik het duidelijker maken.ik had een experia box 10a die is vervangen door een 12 die werkte niet goed kon er ook niet op inloggen daarna weer vervangen door een 12. Inloggen lukt alleen via Firefox in modem. Super wifi werkt prima experia zwarte versterkers niet. Klapperende internet. De 12 werkt niet lekker met de zwarte experia boxen die kunnen nu dus weg.daar kwam ik dus achter na 3 dagen. Internet bekabeld werkt, wifi niet.

Superwifi de zwarte ronde met wifi 6 werkt perfect

Hallo @Redrudie ,

Ik begrijp uit jouw verhaal dat het bekabelde internet het altijd heeft gedaan, maar dat je problemen had met WiFi.

Daar krijg je geen schadevergoeding voor. Je bent zelf verantwoordelijk voor de WiFi bij jou in huis. KPN helpt je daar wel mee, oa door het verhuren (of verkopen) van SuperWifi-punten. 

Kpn gaf heel vriendelijk maar niet de juiste info. De router is van kpn net als de experiaboxen. Ik krijg onjuiste info over inloggen op de router, de wifi verbeteren app geeft steeds de melding dat mijn bestelling onderweg is de klant is geen keizer maar wel koning en ik verwacht excuses...en niet van de nabestaandedesk. Voordeel was wel belooft op nieuw abbonement dus nee ik ben daar niet verantwoordelijk voor en eis ondersteuning van de leverancier, dat is toch niet zo gek ?

Dat het inloggen op de router niet lukt is gewoon een bug. Die zit er al zowat 3 jaar in ofzo geloof ik. Daar heeft iedereen last van. 

Fijn dat ik daarom mijn 12 box moest omruilen omdat niemand wist hoe op te lossen

Laat ik het duidelijker maken.ik had een experia box 10a die is vervangen door een 12 die werkte niet goed kon er ook niet op inloggen daarna weer vervangen door een 12. Inloggen lukt alleen via Firefox in modem. Super wifi werkt prima experia zwarte versterkers niet. Klapperende internet. De 12 werkt niet lekker met de zwarte experia boxen die kunnen nu dus weg.daar kwam ik dus achter na 3 dagen. Internet bekabeld werkt, wifi niet.

Je geeft aan dat de zwarte Expedia boxen niet werken op Box 12. Dat klopt niet, die kunnen wel degelijk worden aangesloten op de Box 12. Zie ook dit topic;

Verder ben je zelf verantwoordelijk voor het WiFi-netwerk bij jou in huis. Zover ik begrijp werkt het nu na drie dagen, dan is dat probleem toch ook opgelost? 

KPN geeft nooit een schadevergoeding voor niet werkende WiFi. 

Als je de nieuwe router 12 aansluit, je de experiaboxen de zwarte vierkanten  er rechtreeks op aansluit,je komt niet in je router,de app van kpn werkt niet omdat deze is blijven hangen.de helpdesk je heel vriendelijk helpt met verkeerde oplossingen,je de router omruilen en er niets veranderd, je de belofte krijgt dat ze het goed gaan maken met abbonementsverlenging,de twee aanbiedingen meer kosten dan opleveren,e opgebeld wordt door nabestaandenwet is een excuus en we gaan ermee aan de slag een beter antwoord dan,je kunt beter niet verlengen.

Verder het aansluiten van super wifi werkte meteen maar kopen kon ik ze niet werd me verteld en dat zou dus wel. Kunnen i61 ipv 99 euro....

Verder het aansluiten van super wifi werkte meteen maar kopen kon ik ze niet werd me verteld en dat zou dus wel. Kunnen i61 ipv 99 euro....

Kan een KPN medewerker hier op het forum hier een verklaring voor geven? Waarom kon @Redrudie ze niet kopen voor 61 euro? Heeft KPN dat afgeschaft ofzo?

Kan een KPN medewerker hier op het forum hier een verklaring voor geven? Waarom kon @Redrudie ze niet kopen voor 61 euro? Heeft KPN dat afgeschaft ofzo?

Via de WiFi manager kun je SuperWifi met korting kopen als uit de WiFi-manager blijkt dat SuperWifi de oplossing is bij WiFi-problemen. De huidige prijs weet ik niet, maar 61 euro zou zomaar kunnen.

Nee ben niet blij met het antwoord want zoals meerdere keren aangegeven blijft mijn wifimanager hangen met het scherm je bestelling is onderweg…

En ook de kpn kon me het telefonisch niet vertellen, wel nog steeds heel vriendelijk !

Hoi @Redrudie, welkom op onze community! Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.

Als er een bestelling nog open staat kun je sommige stappen niet doorlopen. Is dat nu nog steeds zo?

We hebben hier nog wel een paar handige topics over:

naast de topics die Noordzee al noemde natuurlijk:

Je geeft aan dat de zwarte Expedia boxen niet werken op Box 12. Dat klopt niet, die kunnen wel degelijk worden aangesloten op de Box 12. Zie ook dit topic;

Verder ben je zelf verantwoordelijk voor het WiFi-netwerk bij jou in huis. Zover ik begrijp werkt het nu na drie dagen, dan is dat probleem toch ook opgelost? 

KPN geeft nooit een schadevergoeding voor niet werkende WiFi. 

Via de WiFi manager kun je SuperWifi met korting kopen als uit de WiFi-manager blijkt dat SuperWifi de oplossing is bij WiFi-problemen. De huidige prijs weet ik niet, maar 61 euro zou zomaar kunnen.

Reageer