Skip to main content
Beantwoord

Waar blijft mijn SuperWifi kastje?

IK heb vorige week iemand gesproken die ons een nieuw super wifi ontvanger zou sturen. Voor de 2e keer niets ontvangen.

ik wil graag zsm een vervangende ontvanger ontvangen. 

Beste antwoord door Noordzee

D.Bak schreef:

Ja ik ben het kastje 2 maanden 

Dan heb je garantie en zal KPN jou een nieuwe verstrekken. 

Het meest handige is om dat bij een KPN-winkel te regelen zodra je weer hersteld bent. Dan krijg je het direct mee.

Kun je daar niet op wachten en wil je ook niet bellen, dan zijn Facebook en X de alternatieven zoals ik ook in mijn eerste reactie schreef:

Noordzee schreef:

Hallo ​@D.Bak ,

Dan toch maar weer KPN bellen. Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Bekijk origineel

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 13 maart 2025

Hallo ​@D.Bak ,

Dan toch maar weer KPN bellen. Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Erwin van KPN
Moderator
D.Bak schreef:

IK heb vorige week iemand gesproken die ons een nieuw super wifi ontvanger zou sturen. Voor de 2e keer niets ontvangen.

ik wil graag zsm een vervangende ontvanger ontvangen. 

Hoi ​@D.Bak .  Welkom bij de KPN Community!  Wat was de reden voor het toesturen van de SW?  Is er een SW defect bij jou? En heb je al een terugbel afspraak gemaakt?

• Deelnemer
  • 14 maart 2025

Ik heb vorige week gebeld. Nu heb ik de griep waardoor ik geen stem heb. Ik zou graag via chat of mail contact willen. 

• 14 maart 2025
D.Bak schreef:

Ik heb vorige week gebeld. Nu heb ik de griep waardoor ik geen stem heb. Ik zou graag via chat of mail contact willen. 

Het kan wel via X of Facebook ​@D.Bak , mailen doet KPN niet aan en bellen heeft geen zin begrijp ik.

Beterschap toegewenst.

Wil je s.v.p. nog even antwoorden op de vraag van ​@Erwin van KPN 

• Deelnemer
  • 14 maart 2025

Ja mijn super wifi is defect. 

• 14 maart 2025
D.Bak schreef:

Ja mijn super wifi is defect. 

En nog voor garantie een nieuwe tegoed? ​@D.Bak 

• Deelnemer
  • 15 maart 2025

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 15 maart 2025
D.Bak schreef:

Dan heb je garantie en zal KPN jou een nieuwe verstrekken. 

Het meest handige is om dat bij een KPN-winkel te regelen zodra je weer hersteld bent. Dan krijg je het direct mee.

Kun je daar niet op wachten en wil je ook niet bellen, dan zijn Facebook en X de alternatieven zoals ik ook in mijn eerste reactie schreef:

Noordzee schreef:

Hallo ​@D.Bak ,

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 21 maart 2025

​@D.Bak 

Hopelijk is de griep voorbij. Heb je inmiddels een vervangend kastje geregeld? 

Overigens zijn er bij veel mensen onlangs updates geweest op de witte SuperWiFi 1-punten. 

Check dan nog wat zaken om te controleren. 

• Check in het modem wat de WPA instelling is. Als deze op WPA 3 staat, zet hem terug op WPA 2. De SuperWifi 1 ondersteunen alleen WPA 2, en als deze instelling in je modem overeenkomt met de SuperWifi kan de performance verbeteren. Je vindt dit onder Wifinetwerk bij de optie Beveiliging.
  • Als je in de webinterface van het modem naar het Thuisnetwerkoverzicht gaat, klik dan op een SuperWifi en ga naar het tabje WiFi-Radio. Pas deze aan naar deze instellingen, als het punt op dit moment niet zo ingesteld is: 
  • Sluit het SuperWifi punt dat nu niet goed meedraait rechtstreeks bekabeld aan op je modem. Werkt hij dan wel?

Meer informatie: 

Lukt dit niet? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 27 maart 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@D.Bak ,

​@D.Bak 

Is het inmiddels gelukt? 

• Deelnemer
  • 27 maart 2025

Nee, heb inmiddels contact gehad. Na 2 keer toezeggen komen ze er nu mee dat ik langs een winkel moet. Die 10 km verder weg ligt. Ik ga ruilen en daarna stap ik over. Zoveel gedoe na verhuizing gehad. Ben er klaar mee. 

Reageer