Skip to main content

Al heel veel jaren klant bij KPN

nieuwe klanten krijgen wifiversterket, waarom bestaande klanten niet die al zeker 20 jaar klant zijn….?

Bij de meeste providers ligt de aandacht op het binnenhalen van klanten en minder op het vasthouden van klanten. Op marktplaats zijn er diverse KPN wifi versterkers verkrijgbaar.

Via de wifi manager kan je ze mogelijk met korting krijgen als de wifi te slecht is.

Als beide niet is wat u wilt dan kunt u KPN opzeggen, een jaar iets anders nemen en over een jaar als nieuwe klant kiezen voor wifi versterkers (als dit één van de opties is).


Aantal consumenten huishoudens welke internet van KPN afneemt: meer dan 2,7 miljoen. (Bron)

 

Zeg dat KPN nog een beetje winst maakt wat ik niet verwacht en de superwifi punten inkoop €50 per stuk zijn. Ze komen in een pakket van 2. Dan kost het geintje “we geven elke klant superwifi” 270.000.000 euro. En wie gaat dat grapje betalen? Uiteindelijk gewoon de abonnee. Dus moeten de maandelijkse kosten omhoog.

Nee doe maar niet, ik schaf ze wel aan.


Hoi @Polstra, welkom op ons forum!
Zoals hierboven ook al wel genoemd kunnen we deze niet gratis aanbieden. De wifimanager moet wel een heel eind kunnen helpen om het meeste uit je verbinding te halen. Als die constateert dat je wifiversterkers nodig hebt zal hij die ook aanbieden met korting.

We hebben hier ook een handig artikel over:

Mocht je hierover toch graag even contact hebben met de klantenservice kun je daarover met ons bellen op 0800-0402


hallo kpn zou  de vaste klanten ook de oude versterker om kunnen ruilen voor een nieuwe versterker 

kpn neemt de oude versterker in en je geeft de klanten die al meer dan 10 klant zijn gewoon een nieuwe versterker dat lijkt mijn een goede oplossing 


Niks gewoon. Weet je wel wat dat kost? Ik vind het geen goede oplossing, aangezien ik er als KPN-klant indirect aan meebetaal. 


hallo kpn zou  de vaste klanten ook de oude versterker om kunnen ruilen voor een nieuwe versterker 

kpn neemt de oude versterker in en je geeft de klanten die al meer dan 10 klant zijn gewoon een nieuwe versterker dat lijkt mijn een goede oplossing 

Gewoon betalen voor je de spullen die je wilt hebben, dat is hoe het werkt in het leven.


Ik denk dat ik ook lampen ga vragen bij mijn Energieleverancier en de nieuwe kranen in mijn huis mag brabantwater ook wel eens kopen voor mij en da gratis geven.. Nu we toch bezig zijn mag de gas-leverancier ook een nieuwe cv ketel hangen... Of werkt de wereld niet zo? En zal je gewoon moeten betalen voor spullen die in je eigen huis/netwerk hangen?

Houdoe he