Skip to main content
Vraag

WiFi alleen via versterker zichtbaar en niet via het modem

• 30 januari 2025
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik heb een korte vraag/probleem. Ik zie geen wifi voor mijn KPN modem die al jaren werkt maar wel zie ik een wifi van de versterker (Geen KPN versterker) wel verschijnen en werkt. heeft dit met een upgrade mee te maken? en hoe los ik de probleem op dat ik een wifi van de modem wel weer toegankelijk is.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24364 reacties
  • 31 januari 2025

Hi ​@FALD_H, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Welke modem heb je van ons, en brandt het WiFi lampje ook op de modem? Mocht het lampje niet branden, hou dan het WiFi knopje ingedrukt tot dit weer aangaat. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 februari 2025

Ik heb Experia Box v10, na meerdere keren herstarten werkt nog steeds niet. kunt u nog een oplossing voorstellen?

Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 171 reacties
  • 14 februari 2025
FALD_H schreef:

Ik heb een korte vraag/probleem. Ik zie geen wifi voor mijn KPN modem die al jaren werkt maar wel zie ik een wifi van de versterker (Geen KPN versterker) wel verschijnen en werkt. heeft dit met een upgrade mee te maken?

​@FALD_H 

Om welk apparaat gaat het precies waarbij je geen WiFi meer ziet van het KPN modem?
Is het een laptop misschien?
Als het probleem met meerdere WiFi apparaten optreedt lijkt het een uitgeschakeld WiFi signaal van je modem?

Er zijn wel recente beveiligingsupdates uitgebracht voor de Box10 die problemen kunnen geven met verbinden (WPA2) maar dat je KPN WiFi signaal helemaal niet meer zichtbaar is zou een andere compatibiliteitskwestie kunnen zijn wat je meer bij de nieuwe Sagemcom Box12 verwacht met bepaalde oudere apparaten.

Zie topic:
Acer laptop wil niet verbinden met de wifi van de Box 12

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 februari 2025

bij alle aparaten,  mobile, laptop...ik denk dat er iets in de modem

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24364 reacties
  • 18 februari 2025

Maar brandt het lampje van de WiFi op de modem wel? Een andere oplossing is om de modem helemaal te resetten, dan gaat de modem naar fabrieksinstellingen. Dit doe je door het resetknopje ingedrukt te houden met een tandenstoker of paperclip tot de lampjes uit gaan. 

Reageer