Skip to main content

Pff, hier wordt het met de dag slechter. ‘Superwifi’ pods vallen om de haverklap uit. Dan weer een periode groen, dan weer geel, dan weer rood, dan weer groen. Ik heb drie van die zgn ‘Superpods’ die mesh-verbinding zouden moeten hebben met de Box12 als basisstation, met blijkbaar de nieuwste sw-release. Het is echt drama. Helaas is er op geen enkele manier contact te krijgen met iets dat lijkt op klantenservice. Chats vallen uit, of worden klokslag 20:00u afgebroken, hoe klantonvriendelijk kan je zijn.

Service-scripts online lopen dood. Ik ben een half jaar geleden overgestapt van Ziggo naar KPN vanwege de glasvezel, leek mij stabieler dan kabel, maar had dat beter niet kunnen doen heb ik het gevoel. Je kan het m.i. niet maken om steeds maar buggy software te releasen.

 

Tikje narrig inmiddels dus.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste @Gert Jan Oelderik, wat jammer om dit te lezen.. Wat bedoel je precies met dat ze uitvallen? Ze branden op een gegeven moment rood, dat betekent inderdaad dat de verbinding verloren is. Je hebt ze allemaal draadloos aangesloten? Is het een idee om alles eens te resetten en opnieuw te koppelen? Advies is dan om het SuperWifi punt echt even een aantal minuten bekabeld aan de Box 12 te laten. Zo kan deze goed synchroniseren op zowel de 2.4 als ook de 5 GHz frequentie. Als je rechtstreeks contact met ons wilt, kan je het beste even telefonisch contact opnemen dat kan ook tot 20 uur op het nummer 0800-0402.