Na een vreemde stroomstoring afgelopen donderdag(ik heb niet kunnen achterhalen waardoor het kwam, er stond GEEN enkel apparaat behalve mijn computer voor het thuiswerken), doen mijn twee ronde witte extenders het niet meer. Alle wifi in huis is weg, evenals de tv.
Alle lampjes van zowel de extenders als de modem branden groen.
De modem doet het nog: Met kabel eraan heb ik een Up- en Downloadsnelheid van 93 mb/ps, mijn abo zou ongeveer 100mb/ps zijn, dus dat zou kunnen.
Ik heb de modem op verschillende manieren gereset, met paperclip, knopjes, aan/uit, en via de belcomputer van de KPN(die doet dat automatisch voor je) en daarna de twee ronde extenders gereset.
Het is waarschijnlijk ofwel mijn extender, ofwel de modem die het signaal niet goed doorgeeft aan de extenders. Grote raadsel is waarom alle lampjes vrolijk groen branden.
Telefonisch kom ik in een kpn labyrint van pratende robots terecht, dus ik denk dat ik maar met mijn spullen bij een kpn winkel langsga, hopelijk werken daar nog mensen:)
Â
Maar misschien weet een online medewerker wel raad. Dus bij deze beste kpn-medewerker, als je bovenstaande hebt gelezen, wat kan ik het beste doen?
Vriendelijke groeten, bvd,
Ewald