Ik heb vandaag mijn Experia wifi versterker beneden in de woonkamer moeten verplaatsen. Dat betekende dat ik alle kabels uit het apparaat heb gehaald, en opnieuw heb moeten aansluiten. Bij het opnieuw aansluiten (volgens de handleiding) merk ik dat telkens geen verbinding kan maken met deze versterker, terwijl het Powerlampje continu groen en het WiFilampje continu blauw brandt.Â
Beneden heb ik daardoor een haperende WiFi-ontvangst van de twee andere versterkers (1e en 2e verdieping) die normaal functioneren. (Bij deze versterkers zie ik ook het Verbindinglampje branden.)
Daarenboven lukt het absoluut niet om via de Thuis-app welke versterker dan ook toe te voegen. Ik zie in de Thuis-app enkel de modem, en dan eigenlijk alleen ook maar als ik die app op de 1e of 2e verdieping gebruik (want daar heb ik blijkbaar goede WiFi-verbinding.)
Ik heb inmiddels de Experia WiFi versterker al een aantal keer gereset. Daarnaast heb ik ook een keer de ExperiaBox gereset, en daarna de versterker gereset. Geen van deze acties bleek te helpen...
Belangrijkste gegevens: ik heb een Experia Box v10, drie Experia WiFi versterkers op de drie verdiepingen. De versterkers op 1e en 2e verdieping zijn onveranderd gebleven en werken naar behoren. De WiFi versterker op de begane grond - het probleemgeval - heeft beide Ethernetaansluitingen in gebruik: één voor de kabel vanaf de Experia Box, en een voor het doorlussen naar de tv-modem. De versterker staat centraal in de kamer, in een vrije ruimte met enkel een meubel eronder, en staat net voor de TV.
Help!?