Skip to main content

Bij mij werkt wifimanager nog steeds niet,  enkele keren met KOPN gebeld maar krijg telkens dat er geen problemen zijn.  Heb het ondertussen met 4 verschillende apparaten geprobeerd.

Maar krijg telkens op het laatst dat er een probleem is met wifimanager en dat het is doorgestuurd en over enkele uren weer proberen.  Dit doe ik al 3 weken maar nog steeds geen resultaat 

heb box 12 en 3 superwifipunten en 2 tv ontvangers

@kess Welkom op het forum. 

Wat irritant dat de Wifi Manager niet werkt. Je geeft aan dat je al 2 Superwifi punten hebt. 

Werken deze nog niet naar behoren en probeer je daarom de Wifi Manager te doorlopen? 

Wellicht dat je ook aan het Superwifi topic van Paul nog iets kunt hebben. 


Beste Rutger  Als ik op jou link van superwifi druk kom ik op de inside site en kan ik niets meer.

 

Maar heb ondertussen verschillende keren met KPN gebeld en krijg wifimanager niet aan het werk,  dus kan ook geen Superwifi 2 voor 35 euro per stuk bestellen.  Ik wil er gaarne 3 hebben.  Kunt U daarvoor zorgen?

 

 


@kess Excuus, ik had inderdaad de verkeerde link gebruikt! Deze is nu aangepast. 

Als ik de situatie goed begrijp dan heb je dus al 3 Superwifi punten in je bezit. En deze werken dus niet naar behoren? 


klopt


Ik heb ondertussen 4 maal KPN aan de lijn gehad en de wifimanager doet het nog steeds niet.

 

Vandaar de vraag aan hun stuur me 3 nieuwe wifi 2 punten voor 33,55 per stuk op,  want ik kan ze NIET bestellen via wifimanager

 

Dan bieden ze aan om er 2 op te sturen voor 180 euro!  dat vind ik niet fair.

 

Omdat wifimanager niet werkt kan ik de wifi 2 niet kopen.

 

Stom!

 


@kess Welke melding krijg je precies als je de Wifi Manager doorloopt? 

Lukt het wel om de testen te doen, en krijg je dan hierna een melding? 


Kan geen test doen,  komt na invulling alle gegevens:

 

Het lijkt erop dat Wifimanager het even niet doet We hebben een bericht gestuurd naar onze collega's.

 

Maar dat is al ruim 4 weken.

 

 


@kess Zou je voor mij je forumprofiel kunnen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! :)


Is ingevuld 

 

thx


@kess Excuses voor het uitblijven van een reactie. 

Ik ben nog aan het uitzoeken hoe het kan dat dit bij jou gebeurd. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het zo snel mogelijk delen! 


Ok dank u. Ik dacht dat u mij vergeten was

 

Wifimanager net nog geprobeerd maar geen resultaat 

 

 


@kess Ik ben nog met collega's aan het uitzoeken hoe het kan dat dit misgaat. 

Omdat het probleem lastig te duiden is kan het even duren voor ik met een reactie kan komen. 

Zodra ik meer informatie heb laat ik het zo snel mogelijk weten! 


Beste 

helaas hoor ik niets van u of van uw collega’s 

 

wat nu?


@kess Wat jammer en vreemd dat je nog niks gehoord hebt. 

Ik ga hier nogmaals achteraan! Ik verwacht deze week met meer informatie te kunnen komen. 


Beste Rutger,

 

Ik zou graag een monteur aan huis hebben.  

 

Als de monteur het niet kan laten werken dan betalen jullie.  En als hij het laat meteen laat werken betaal ik de rekening.

 

Deal?

 


@kess Helaas staan we niet op de markt en heb ik geen mogelijkheid om in te gaan op het eerdere voorstel of dit voorstel. :)

Ik kan dus niet zomaar Superwifi punten met korting opsturen of een monteur langs laten komen omdat de Wifi Manager niet werkt. 

Waar het op dit moment op lijkt is dat er 2 klantnummers gekoppeld zijn aan dezelfde KPN ID, dit kan er voor zorgen dat servicetools als de Wifi Manager niet goed werken. 

Ik stuur je zo een privé bericht hoe we dit wellicht kunnen oplossen!