Skip to main content

Sinds donderdag 19-10 hebben we KPN glasvezel thuis. We willen een SuperWifipunt, want in de woonkamer hebben we geen wifibereik. Ik heb op het forum gelezen dat dit met korting kan via de Wifi Manager, maar die werkt bij mij niet.  De check komt namelijk met de melding “Jouw internetverbinding is nog niet klaar voor de Wifi Manager. Probeer het later opnieuw.” Mijn verbinding (bedraad internet, wifi in de gang en andere kamers en bedrade tv) werkt verder prima.

 

Ik dacht dat ik met dit verhaal aan de telefoon bij KPN wel een SuperWifipunt met korting kon krijgen, maar ik krijg helaas te horen dat ik moet wachten totdat het probleem zichzelf oplost en dat een weekje wel voldoende zal zijn. We willen nu die korting krijgen. We zijn juist overgestapt naar KPN omdat we hier korting op konden krijgen.

 

Ik kan nu niet thuiswerken op Wifi. Ik wil niet wachten. 

 

Dat er iets aan de kant van KPN niet goed gaat blijkt trouwens ook uit:

  1. Bestelstatus die nog op de stap “Apparatuur aansluiten” vast staat met een grijze knop “Start met aansluiten” waar ik niet op kan drukken.
  2. Geen abonnementsgegevens in MijnKPN

Welkom @habbohotel op het KPN forum, waar klanten elkaar helpen.

[...]

 

Dat er iets aan de kant van KPN niet goed gaat blijkt trouwens ook uit:

  1. Bestelstatus die nog op de stap “Apparatuur aansluiten” vast staat met een grijze knop “Start met aansluiten” waar ik niet op kan drukken.
  2. Geen abonnementsgegevens in MijnKPN

Ik denk dat dit de reden is dat je wifi-manager nog niet verder gaat. Je zegt dat je al wel internet hebt via de glasvezel? Dan zou de status ook moeten veranderen, maar hoe snel dat gebeurt weet ik niet. Als de helpdesk zegt dat het een week duurt, dan is dat wat ruim ingeschat, maar je weet het niet. Als er iets mis is administratief, zal het na een week ook niet vanzelf zijn opgelost.

Bij mij was het binnen een dag veranderd, misschien bij jou morgen ook wel. Laat anders even je gegevens achter in je profiel, dan kan een KPN-medewerker meekijken.


Dankjewel, ik heb mijn profiel ingevuld. Ik verwacht inderdaad dat er technisch nog iets niet helemaal in orde is.

Dan vind ik het alsnog frustrerend dat ik door een “technisch muurtje” wordt tegengehouden om van de korting op SuperWifi gebruik te maken en dat er bij KPN kennelijk ook geen menselijke omweg om dat muurtje is om handmatig die korting te verwerken. Ik ben namelijk evengoed volwaardig klant.


Beste @habbohotel, welkom! Ik zie dat je inmiddels weer telefonisch contact hebt gehad en dat er een ticket is aangemaakt voor je. Door een nog lopende order in het systeem, lukt het niet de SuperWifi punten te bestellen. Heel vervelend! Mijn collega's zullen het na het weekend oppakken en hopelijk kan je dan alsnog vrij snel de bestelling doen. Mocht dat niet zo zijn, trek je weer even aan de bel? Dan ga ik er mee bezig.