Skip to main content
Beantwoord

Wifi met zwarte superwifi punten valt regelmatig weg, vooral 's Nachts, lampjes knipperen dan snel en groen

• February 4, 2025
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Het probleem is hier al vele malen gemeld, sommige klachten al langer dan een jaar geleden. Ik heb sinds 2 dagen 2 zwarte SuperWifi punten. ‘s Ochtends knipperen ze ze alleen heel snel groen en heb ik geen Wifi in huis. Blijkbaar tussen 2 en 3 uur snachts valt Wifi weg en kan er niet langer automatisch verbonden worden.

Aangezien dit probleem bij veel mensen voorkomt en er blijkbaar door KPN geen oplossing wordt aangebracht gaan de punten terug in de doos en komen ze retour. Waardeloos produkt dus. Problemen kan, maar wegvallend internet tussen 2 en 3 uur ‘ snachts is zeer bijzonder te noemen en dat ligt aan KPN, die dit dus blijkbaar niet oplost. Ik ga niet dagelijks de wifi opnieuw opstarten.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Fluub . Welkom bij de KPN Community.

Dat klinkt allemaal niet fraai en volgens mij moeten die Superwifi's gewoon stabiel kunnen draaien.  Ik snap al helemaal niet waarom het  'snachts misgaat. Het zou kunnen dat er meer aan de hand is maar daarvoor kun je het beste een terugbel afspraak maken zodat een collega de lijn kan doormeten. 

De afspraak inplannen kan via: 

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

Mocht je voor die tijd zelf nog willen experimenteren: We hebben een uitgebreide kennisbank met allemaal informatie over hoe de je superwifi zo kunt instellen dat ‘ie stabiel en snel internet doorgeeft:

https://community.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2025

Hoi ​@Fluub . Welkom bij de KPN Community.

Dat klinkt allemaal niet fraai en volgens mij moeten die Superwifi's gewoon stabiel kunnen draaien.  Ik snap al helemaal niet waarom het  'snachts misgaat. Het zou kunnen dat er meer aan de hand is maar daarvoor kun je het beste een terugbel afspraak maken zodat een collega de lijn kan doormeten. 

De afspraak inplannen kan via: 

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

Mocht je voor die tijd zelf nog willen experimenteren: We hebben een uitgebreide kennisbank met allemaal informatie over hoe de je superwifi zo kunt instellen dat ‘ie stabiel en snel internet doorgeeft:

https://community.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134