Skip to main content
Beantwoord

Wifi traag en valt weg na update

• 9 april 2025
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Geachte klantenservice,

Sinds een recente update ervaar ik helaas problemen met mijn wifi-verbinding. De verbinding is erg traag en valt regelmatig weg, wat het dagelijks gebruik aanzienlijk belemmert.

Ik heb al verschillende stappen ondernomen om het probleem zelf op te lossen, zoals het herstarten van de modem/router, het controleren van de bekabeling, en het uitvoeren van een fabrieksreset. Helaas heeft dit niet tot verbetering geleid.

Aangezien wij al geruime tijd klant zijn bij KPN en altijd tevreden zijn geweest over de dienstverlening, hoop ik dat u ons hierin tegemoet kunt komen. Mocht het nodig zijn om een monteur langs te sturen, dan verzoek ik u vriendelijk om eventuele kosten hiervoor niet in rekening te brengen.

Ik hoor graag van u welke stappen er verder ondernomen kunnen worden om dit probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Beste antwoord door Anonymous

​@WillumII Dit is niet de klantenservice maar een forum waar kpn klanten en medewerkers andere kpn klanten proberen te helpen met problemen. Je kunt de klantenservice bereiken via 0800-0402 en eventueel een terugbelafspraak inplannen, zie ook https://www.kpn.com/service/contact-opnemen

Ondertussen alvast wat leesvoer:

PS Ook prima als hier op het forum ook een gesprek start om jou te helpen natuurlijk. 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 april 2025

Ik heb vergelijkbare ervaringen. Het lijkt dat de verbinding vooral wegvalt als je even niet actief bent op een webpagina. Bijvoorbeeld op een bepaald moment gaf het pictogram in de taakbalk aan dat de verbinding met internet weggevallen was. Toen ik daarna op de openstaande webpagina klikte op de KPN-speedtest kwam de internet verbinding weer tot leven. 
Helaas is het in de meeste gevallen noodzakelijk handmatig de wifi verbinding te verbreken en opnieuw aan te melden. Kortom de stabiele en continue verbinding die we gewend waren wordt na de update niet gerealiseerd.

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2025

​@WillumII Dit is niet de klantenservice maar een forum waar kpn klanten en medewerkers andere kpn klanten proberen te helpen met problemen. Je kunt de klantenservice bereiken via 0800-0402 en eventueel een terugbelafspraak inplannen, zie ook https://www.kpn.com/service/contact-opnemen

Ondertussen alvast wat leesvoer:

PS Ook prima als hier op het forum ook een gesprek start om jou te helpen natuurlijk. 🙂

Reageer