Skip to main content

Hoi 
Ik heb mijn wifi (kpnrouter) uitgezet tussen 12 en 7 uur alleen nu blijft op de superwifi het  blauwe lampje knipperen. Hier heb ik de lampjes op 0% gezet maar dit werkt niet.
 Heel irritant aangezien deze op mijn slaapkamer staat. Hoe kan ik dit uitzetten? Of moet ik rigoureus elke avond de stekker er uit trekken? 

Hallo @Netflixje ,

Probeer eens om het SuperWifi-punt in de buurt van het modem opnieuw op te starten via het kabeltje wat je achterin jouw modem te stoppen (één van de vier (?) gele aansluitingen). Duurt dan een paar minuten en dan brandt het lampje weer groen.   

 


Hoi Noordzee

Dank je wel voor je reactie. Overdag knippert deze niet, werkt de superwifi zoals ingesteld, omdat deze dan internetconnectie  heeft, maar ‘s nachts wel omdat deze dan uit staat. De instelling lampje op 0% heeft dan geen invloed. Ik heb nu vannacht de stekker er maar uit getrokken, maar het lijkt me dat dit ook anders kan? 


Hoi @Netflixje ,

Je kan ook het lampje dimmen met de wps knop, als je die een paar keer achterelkaar kort indrukt moet hij uitgaan.


@Netflixje Hoe zet je de wifi 's nachts uit ? Welk modem heb je? De SuperWiFi knippert waarschijnlijk omdat er wat fout is, alleen de 'gewone' status kan je uitzetten, denk ik.


Ik heb een experia box v10a

bij instellingen>wlan>schedular heb ik de tijden aangepast wanneer deze actief mag zijn. Sinds ik dit heb gedaan blijft de superwifi snachts blauw knipperen.

 


Ik heb een experia box v10a

bij instellingen>wlan>schedular heb ik de tijden aangepast wanneer deze actief mag zijn. Sinds ik dit heb gedaan blijft de superwifi snachts blauw knipperen.

 

Ik denk dat de superwifi probeert te verbinden met de v10a, en dat lukt niet omdat de v10a niks uitzend.

Je zou het lampje ook kunnen afplakken met zwart isolatietape.


Ga ik dat doen. Dank je voor de tip


Ik denk dat de superwifi probeert te verbinden met de v10a, en dat lukt niet omdat de v10a niks uitzend.

De instelling dat 's nachts de WiFi uit moet zou ook doorgevoerd moeten worden in de SuperWiFi's. Zodat die dus zelf weten dat ze dan geen verbinding hoeven te maken met de Experiabox. Kennelijk werkt dat nog niet goed.


De instelling dat 's nachts de WiFi uit moet zou ook doorgevoerd moeten worden in de SuperWiFi's. Zodat die dus zelf weten dat ze dan geen verbinding hoeven te maken met de Experiabox. Kennelijk werkt dat nog niet goed.

Misschien dat ze dan niet goed gekoppeld zijn aan de experia box.Het lampje gaat namelijk ook niet uit als die op 0 word gezet.


De lampjes gaan wel overdag uit omdat ze op 0% staan maar snachts als de wifi uit gaat gaan ze ineens weer blauw branden. Dus dat vind ik vreemd…. Lijkt mij idd te liggen aan dat de superwifi verbinding blijft zoeken en dat de instellingen dus niet goed worden opgepakt mbt de uitstand van wifi


De SuperWifi blijft knipperen omdat hij verbinding probeert te zoeken met de V10A. Maar als je daar de wifi uit hebt staan, dan lukt dit dus niet. Hoe zet je die wifi uit? Heb je dat echt met de wifi scheduler gedaan? Of zet je handmatig de wifi uit en aan?

Als je de scheduler gebruikt dan zou dit overgenomen moeten worden door de SuperWifi. Wat je zou kunnen doen is een van de SuperWIfi even bekabeld aansluiten op het moment dat de wifi van de V10A uitstaat.

De SuperWifi zal dan het masterapparaat worden. En deze heeft zelf ook een wifi scheduler aan boord. Als je die dan ook instelt op geen wifi tussen 12 en 7 verwacht ik dat het wel goed gaat. Ook als je het SuperWifi punt daarna weer draadloos neerzet.