Skip to main content

Regelmatig valt het wifi internet weg, heb alles al geprobeerd maar eigenlijk is het erg slecht, geen wifi op telefoon of tv, wat een drama KPN. Bezit ook wifi versterkers maar dat helpt ook al niet. Dit is al maanden zo.

 

Gr Ron 

Nou dat klinkt niet best @Ronjus . Welk modem heb je en welke wifiversterkers?


Hoi Joep, experiabox 10 en superwifi 


Dat klinkt al goed. Er moet wel één superwifi bekabeld zijn en de wifi op het modem moet uit. Is dat ook het geval?


Ik heb werkelijk geen idee, ben niet zo handig hierin, heb wel al monteurs gehad en dan doet hij het weer even. Maar om nu weer monteurs re gaan betalen liever niet. Misschien maar overstappen naar Ziggo


Wil je geholpen worden of heb je de keuze al gemaakt?? Er zijn honderd duizenden waar deze combinatie prima werkt. En we willen je helpen maar dan is er info nodig. We kunnen niet bij jou in huis kijken 😉


Uiteraard zou ik geholpen willen worden maar ik heb al zoveel monteurs binnen gehad en dat helpt dan even en dan valt het weer weg. Ik heb de experia box 10 al honderd keer gereset volgens de info op internet en de dure super wifi versterkers helpen ook niet beter denk ik. Eigenlijk zou KPN iemand gratis moeten sturen een keer, dit levert zoveel irritatie op en ben al heeeeel lang lid. Gr Ron 


Hoi @Ronjus, welkom hier. 

Wat balen dat jouw wifi zo slecht is. Is het alleen de wifi of is er meer aan de hand? Heb je ook problemen met het internet via de kabel? Of met tv kijken?

In ieder geval geef je aan dat er al monteurs zijn geweest. Wat hebben zij gedaan? 

Wat heb je zelf gedaan? Heb je de tips voor wegvallende wifi bijvoorbeeld al doorlopen? Helpt dat?


Hallo Bart, de monteurs hebben iets digitaal gedaan, verder geen idee maar dan werkt het wel weer. Onze wifi op de mobiele telefoons valt weg en bij de tv valt het beeld weg of kunnen we niets veranderen in het menu.  Heb al zo vaak de wifi getracht te verbeteren maat dat werkt niet, ook de stekker eruit is geen oplossing thx voor je reactie gr Ron 


Hoi @Ronjus, welkom hier. 

Wat balen dat jouw wifi zo slecht is. Is het alleen de wifi of is er meer aan de hand? Heb je ook problemen met het internet via de kabel? Of met tv kijken?

 

Ik mis nog het antwoord op deze vragen. Al heb ik wel het vermoeden dat het alleen om de wifi gaat. 

Maar dit is wel een belangrijke. 

Wifi mananger etc. heeft dus niets geholpen?


Hallo Bart, 

 

Wifi is erg slecht , ik heb max 2 puntjes op mn mobiel als t mee zit, m'n beeld valt weg van de tv en die reageert vaak niet als ik bv een film wil kijken of van kanaal wil wisselen.  Het gaat om 3 verdiepingen en overal is het wifi slecht. De wifi manager heb ik al heel vaak geprobeerd maat dat veranderd niets. Thx Bart


Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor graag weer van je als je dat gedaan hebt. Dan ga ik nog eens meekijken wat ik kan achterhalen. 

Want als ik het zo lees is er meer aan de hand dan alleen slechte wifi. 

 


Geregeld Bart alvast  bedankt voor de reactie gr Ron 


Ik heb even meegekeken. Ergens in het netwerk gaat het niet goed. Ik wil je aanraden om een schone installatie van de SuperWifi te doorlopen. Daarna moet er in ieder geval 1 SuperWifi bekabeld aan het modem aangesloten blijven. Het beste is allemaal. Verder wil ik je aanraden enkel de SuperWifi punten eerst eens te gebruiken. Hoe gaat het daarna?


Ok dan Bart, dat ga ik vandaag proberen, thx voor de info. Gr Ron 

Ik laat je weten hoe het dan gaat met de wifi.