Skip to main content

Met de wifi manager heb ik de wifi proberen te verbeteren in de slaapkamer (slecht signaal) en balkon (geen signaal). Echter bleek dat niet mogelijk en is het signaal dus niet verbeterd. Ik heb alle stappen uiteraard doorlopen. Ik had vervolgs verwacht en gehoopt de aanbieding voor 1 SuperWifi te mogen ontvangen, maar helaas. Met deze wifi versterker weet ik zeker dat ik het signaal in de slaapkamer en balkon kan verbeteren.

Als klant van KPN dacht ik gebruik te kunnen maken van een speciale prijs voor 1 wifiversterker. Ik vind de losse prijs van ca. €100 wat te veel van het goede. 

Wat zijn de mogelijkheden?

Dag @MV Gouda welke uitkomst kreeg u dan? Toch niet dat alles goed is neem ik aan.


Nee klopt. Uitkomst was dat het met de huidige oplossing (enkel Experiabox) niet verbetert kon worden. Daarom hoopte ik op een aanbieding om de SuperWifi versterker wat goedkoper aan te kunnen schaffen. Maar die oplossing werd niet genoemd. Geen enkele oplossing dus. 


Hallo @MV Gouda de wifimanager gewoon nog een keer draaien tot je de gewenste uitkomst krijgt.

 


Als je nog niet eerder via de Wifi Manager met korting een wifipunt hebt aangeschaft, dan zou de Wifi Manager daar in principe op moeten uitkomen. Ik raad je dan inderdaad ook Jan's advies aan.

 

Hallo @MV Gouda de wifimanager gewoon nog een keer draaien tot je de gewenste uitkomst krijgt.

Â