Skip to main content
Vraag

Wifi verbindt telkens opnieuw na aansluiten SuperWifi 2

• April 5, 2025
  • 9 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag de SuperWifi2 binnen gekregen en heb hem in de woonkamer geplaatst.

maar als ik in de woonkamer zit schakelt mijn wifi de hele tijd aan en uit en verbind die telkens opnieuw met de wifi.

(het lijkt wel alsof die niet kan kiezen of die de modem of de versterker moet pakken en de hele tijd schakelt daar tussen)

enig idee hoe dit kan en hoe ik dit moet oplossen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 5, 2025

@Niek le grande 

Wellicht heb je hier wat aan 

Cappuccino2
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 6, 2025

Welke modem heb je en welke firmware word gebruikt in zowel superwifi punt als het modem? En is het superwifi2 punt met een kabel verbonden aan de modem of draadloos?

Welke modem heb je en welke firmware word gebruikt in zowel superwifi punt als het modem? En is het superwifi2 punt met een kabel verbonden aan de modem of draadloos?

Een zwarte Modem, waarschijnlijk de nieuwere aangezien we nu 2 weken bij KPN zitten. Het is inderdaad de SuperWifi 2.

ik heb hem in de woonkamer staan, en de modem in de kelder 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 7, 2025

@Niek le grande klopt het dat je modem een B12 is die in de kelder staat en je de superwifi2 draadloos is verbonden vanaf je modem naar je woonkamer.

Je kunt ook even bellen met de klantenservice 0800-0402  en inspreken dat je een storing hebt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Niek le grande, welkom op onze community! Had je t artikel al gelezen die ​@jimny stuurde? 

@Niek le grande 

Dit moet goed op te lossen zijn, aan het lampje op je superwifi punt kun je zien of de onderlinge verbinding sterk genoeg is. Als je m met een kabel aansluit is het natuurlijk een ander verhaal.
We denken graag even mee!

Hoi ​@Niek le grande, welkom op onze community! Had je t artikel al gelezen die ​@jimny stuurde? 

@Niek le grande 

Dit moet goed op te lossen zijn, aan het lampje op je superwifi punt kun je zien of de onderlinge verbinding sterk genoeg is. Als je m met een kabel aansluit is het natuurlijk een ander verhaal.
We denken graag even mee!

Ja deze heb ik gelezen en gistermiddag ook contact gehad met de klantenservice.

we hebben alles gereset en opnieuw verbonden, dit ging even goed maar in de avond herhaalde zich hetzelfde probleem. Alle lampjes etc kloppen

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 8, 2025

Je kunt de klantenservice 0800-0402 bellen en vragen om een monteur, echter ik weet niet of dat gratis is, maar dat kan  ​@Thomas van KPN  je vertellen 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

De monteur is gratis als de oorzaak aan onze kant van de verbinding zit, dat is nu zo wat lastig vast te stellen maar je kunt altijd even bellen inderdaad. Mijn collega's lezen dan de lijn even uit en kijken wat de beste optie is!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Is het nog gelukt ​@Niek le grande?