Skip to main content

Ik gebruikt deze wifi versterker al bijna 2 jaar voor bedraad internet voor mijn PC. Sinds de afgelopen maanden heb ik vaak dat het power lampje van de versterker blauw is en het WPS knopje blauw blijft knipperen. Ik heb dan geen internetverbinding voor mijn PC. Soms werkt de versterker weer maar nu zit ik er al 3 dagen mee. Ik heb hem al vaak gereset maar dat werkt niet. Ik heb ook vaak geprobeerd om op het wps knopje van de versterker te drukken en daarna op de router maar dat werkt ook niet. Weet iemand hier een oplossing voor?

Hoi @Dantino. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw internetverbinding regelmatig wegvalt. Heb je deze versterker in huis?

Een blauw knippert wps lampje betekend dat er een goede draadloze internetverbinding via 2.4Ghz is. Wanneer je jouw PC bekabeld hebt aangesloten op jouw versterker dan zou ik verwachten dat de verbinding niet af en toe weg zou vallen. Heb je het netwerkkabeltje al een vervangen en op welke manier heb je deze versterker gereset?

 


@Dantino Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het probleem inmiddels al hebt verholpen. Als je onze hulp toch nog kan gebruiken, dan hoor ik dat graag van je!