Skip to main content
Beantwoord

Wifiversterker doet het niet meer

• September 5, 2025
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Ik heb twee witte wifiversterkers. Eentje zit via een hub gekoppeld aan het modem.

De andere moet draadloos gaan werken. Heeft dat ook steeds gedaan, maar wil nu niet meer om onduidelijke reden.

Afstand tussen de twee wifiversterkers is ongeveer twee meter (een etage) dat kan het probleem niet zijn.

Als ik de onwillige wifiversterker ook aan de hub hang om hem te testen werkt het goed.

Wat gaat hier mis?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@piemkje, welkom allereerst bij onze community. Ik kan me goed voorstellen dat dit frustrerend is, maar gelukkig moet dit op te lossen zijn. 

Als ik me niet vergis zijn dit de ronde witte versterkers. Ik stel voor om de hele setup te resetten, zo weten we zeker dat alles goed wordt gekoppeld. Zou jij de stappen via de link hieronder willen volgen en ons willen laten weten of dit heeft geholpen? 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Hi ​@piemkje, welkom allereerst bij onze community. Ik kan me goed voorstellen dat dit frustrerend is, maar gelukkig moet dit op te lossen zijn. 

Als ik me niet vergis zijn dit de ronde witte versterkers. Ik stel voor om de hele setup te resetten, zo weten we zeker dat alles goed wordt gekoppeld. Zou jij de stappen via de link hieronder willen volgen en ons willen laten weten of dit heeft geholpen? 

Â