Skip to main content

Wifi versterker doet het niet meer. Alleen het linkse groen lampje brand nog maar en mijn laptop kan geen verbinding meer maken sinds gisteren. Wat te doen? 

Welk merk en type versterker heb je van KPN, de zwarte vierkante Experia wifi?

Zie onderstaande link voor aanvullende info:

 


Ja dat klopt. Het is deze:

 


Ik heb alles gereset maar hij weigert het blauwe ledje te laten zien. 


Staat de wifi wel uit op de modem V10, dat is een voorwaarde voor de goede werking van de versterker @Ceesvanmechelen 

Je modem brandt ook oranje en rood, dat is niet goed.


Het lijkt erop dat je V1O modem nieuwe software heeft ontvangen zie onderstaande link hoe te handelen

 

 

 

 


Staat de wifi wel uit op de modem V10, dat is een voorwaarde voor de goede werking van de versterker @Ceesvanmechelen 

Je modem brandt ook oranje en rood, dat is niet goed.

Dat kwam omdat ik hem opnieuw opgestart had. Inmiddels is hij weer groen. 


Is de wifi uit op de modem @Ceesvanmechelen 

Doet de versterker het al weer? Heb je de versterker al eens een fabrieks-reset gegeven?

 

 


Ja dat klopt. Het is deze:

 

@Ceesvanmechelen 

Het lijkt er op dat er ook iets niet goed is aan gesloten ondanks dat je nu groene lampjes hebt nl heb je glasvezel of dsl verbinding ik zie nl 1 kabel in de rode wanpoort en 1 in dsl klopt dit of niet? zo kan je ook problemen krijgen nl.. 

 


Ik ga morgen wel even bellen. Want ik heb niets veranderd aan de kabels cq aansluitingen. Het zal idd aan de update liggen maar aan die handleiding word ik niks wijzer. 


Bedankt voor jullie hulp. 


Hi @Ceesvanmechelen,

Ik lees hier dat je vandaag even met ons zou bellen en hoop dat alles na dat gesprek weer in orde is 😊


Reageer