Sinds december 2024 tevreden gebruiker, tot 3 weken geleden, even de situatie, ik kom van Odido af en had daar altijd een ip range 192.168.1.xxx heel normaal en een aantal devices hier zitten vast in die range en kan ik niet meer veranderen, dus range van de Eperia 12 naar die range gezet, vanaf december geen enkel probleem wel nog met witte super wifi maar oke, overgestapt naar de zwarte na een aantal weken nog geen probleem, maar ineens zonder dat er ergens ook maar iets is veranderd knipperdeknipper, dus boekje van KPN gevolgd en whalla het werkte… met nadruk op werkte precies 3 dagen, ondertussen 3 monteurs verder, 2 modems vervangen, 1 voeding,het glasvezelkastje en in de wijkkast wat veranderd ivm demping en sinds gisteren lijkt het dus weer te werken maar voor hoe lang, ze zijn bekabeld aangesloten dus dat moet goed zijn, maar een ander raar ding is dat ik ze niet in het overzicht terug zie, geen extenders aanwezig, terwijl ik er 4 heb nu en die werken allemaal nu naar behoren, even zijsprong de monteur zei ook nog dat het door de iprange kwam dus die nu voor de zekerheid terug naar de fabrieksinstellingen gezet, vreemd maar goed, maar resultaat hetzelfde de extenders zijn niet te zien en ben benieuwd hoe lang het gaat werken.
Heb redelijk wat wifi domotica in huis wat op zich geen onderlinge communicatie heeft, smartlampen en dat soort dingen, zo heel verhaal maar waar zou ik nog wat kunnen zoeken waar het fout zou kunnen gaan en zeker omdat ik de extenders niet zie denk ik dat het weer een kwestie van tijd is.