Skip to main content

Beste KPN. Ik heb het wachtwoord van mijn wifi recent gewijzigd. Maar mijn ipad, telefoon enz pakken steeds het oude wachtwoord. Ik heb het modem gereset, ik heb ingelogd als administrator (daar het nieuwe wachtwoord), ik heb mijn apparaten allemaal opnieuw opgestart. En telkens weer keert hetzelfde probleem terug. Als ik het nieuwe wachtwoord invoer wordt dat niet herkend. Het oude nog steeds wel. Wat doe ik niet goed. 

Hallo @JvdK6 

 

Welk wachtwoord heb je gewijzigd, het lijkt erop dat je alleen het admin wachtwoord hebt gewijzigd als ik je verhaal zo lees en dat is wat anders dan het WiFi wachtwoord.

Het WiFi wachtwoord moet je apart wijzigen onder het WiFi gedeelte.

Je zou het ook via de website kunnen wijzigen via deze WiFi tool: https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm

 

Wat ook een mogelijkheid is, heb je soms een Experia box V10 en extra WiFi punten zoals SuperWiFi's?
Die werken namelijk niet samen, de WiFi op de V10 (niet te verwarren met de V10A) moet dan uit staan.
Als je op de V10 het WiFi wachtwoord wijzigt dan blijft dat onveranderd op de WiFi punten, je moet het wachtwoord wijzigen op 1 van de WiFi punten, de andere (als je er meer hebt) pakt dat automatisch op.


Hi @JvdK6! Heb je de vragen van @GeSp nog gezien? En wil je laten weten wat het antwoord op die vragen is? 


Probleem opgelost, wifiversterker pakte steeds oude wachtwoord en dat zorgde voor ruis op de ipads!

Â