Skip to main content

Ik ben al jaren een trouwe klant en heb nog nooit te laat betaald. Ik heb een nieuw modem gekregen waarvoor dank. Voor WiFi versterker moet ik betalen terwijl nieuwe klant dit cadeau krijgen. Dat vind ik echt te gek voor woorden. Ik hoor hier meer mensen over klagen. Mij WiFi is nu zelfs slechter dan hiervoor of beter gezegd het bereik ik minder zelfs op de etage waar het modem staat. Ik vind het niet meer dan logisch dat ik eveneens hetzelfde aanbod krijg als nieuwe klanten waarvandaan niet weet hoe lang ze klant blijven en hoe hun betaal gedrag is. Ik heb alles in 1 thuis met extra pakketten en bovendien nog 2 mobiele abonnementen bij KPN. Graag oplossing hiervoor. Ik vind dit echt niet kunnen. 

De enige oplossing zal zijn dat je minimaal 6 maanden geen klant moet zijn bij Kpn. Als je dan terugkomt, kun je aanspraak maken op een welkomstaanbieding naar keuze welke op dat moment actief is. 

Mocht je WiFi bereik niet voldoende zijn kun je de wifi manager gaan gebruiken. Via de wifi manager krijg je een aanbod op bijv een lagere aanschafprijs voor superwifi's of bijv een WiFi monteur enz.

En waarschijnlijk heb jij destijds bij aanvang abonnement misschien ook wel een welkomstaanbieding gehad.

 

Niet het antwoordt wat je zoekt, maar kpn zal geen uitzonderingen maken. Anders kunnen ze er ruim 2 miljoen gratis gaan weggeven,.. Wie gaat dat betalen? 


Nee hoor alleen de rekening gekregen. 


KPN geeft nieuwe klanten al 15 jaar ofzo een welkomstgeschenk. En tot een jaar of 5 was korting bij verlengen ook heel normaal. Als u nog nooit iets gekregen heeft, dan heeft u behoorlijk zitten slapen. 


Goedemiddag @Majosato. Welkom op het KPN Forum! Zoals @JeroenB22 en @Nick83 ook hebben aangegeven zijn de twee gratis Superwifi punten een welkomstcadeau. 

Om deze te ontvangen is het inderdaad een voorwaarde dat je in de afgelopen 6 maanden geen internetabonnement bij ons hebt gehad. Hier kan ik geen uitzondering voor maken. Wanneer je problemen hebt met je wifi dan raad ik je aan om de Wifi Manager te doorlopen. Wanneer er wifiversterkers nodig zijn dan zal de Wifi Manager dit zien en ze met korting aanbieden. Je kunt ook de stappen volgen die in dit topic staan.

 

Â