Skip to main content

Hallo,

 Volgens mij heb ik alles geprobeerd, ook met de wifi manager in de app, maar niets werkt!

Sinds enige tijd branden de lampjes rood dus geen verbinding, nu allebij gereset, branden ze paars, dan gaat het verhaal, plug ze in bij de tv, direct op de modem,  (om te synchroniseren met je modem)

dat heb ik gedaan,  de verbinding is perfect, helemaal groen, maar zodra de versterker van de internet kabel uit geplugd is om boven te zetten brand hij weer paars!

Witte Superwifi’s hebben we het over?

In combinatie met welk modem, Box12?

Laat je er 1 bekabeld aan je modem zitten, en de 2e (na inlezen) draadloos?


Hallo, mijn excuus. Ik heb een box 12, met 2 witte versterkers!

De monteur die hier laatst was vertelde  dat die wifi versterker helemaal niet bekabeld hoefde te worden,  en ook niet 1 in de buurt van de modem, maar gewoon 1 op de 1e verdieping en de 2e op de verdieping daarboven, het zou voldoende zijn om die alleen in de stroom te doen.


Ja dat was het geval, maar nu even niet. Door een software update werken die witte niet meer geheel draadloos.

 

Je Box12 had die update eigenlijk helemaal niet mogen krijgen indien je witte Superwifi’s gebruikt. Je zou kunnen vragen om ze om te wisselen voor de zwarte Superwifi’s,  de nieuwere types. Die werken wel samen en draadloos. 


Ja dat was het geval, maar nu even niet. Door een software update werken die witte niet meer geheel draadloos.

 

Je Box12 had die update eigenlijk helemaal niet mogen krijgen indien je witte Superwifi’s gebruikt. Je zou kunnen vragen om ze om te wisselen voor de zwarte Superwifi’s,  de nieuwere types. Die werken wel samen en draadloos. 

@DennisA78 welke software versie heeft GerardR? Ik kan dit nl niet hieruit zijn vraag halen.. als dit de laatste software update is die gefaseerd word uitgevoerd bij klanten zonder Superwifi dan zou het kunnen idd dat in ieder geval voorlopig 1 sw 1.0 bekabeld moet blijven.(deze zou hij in principe niet moeten krijgen) Anders zou het wel degelijk draadloos moeten werken met de voorgaande software versie nl..


Hoe kom ik aan welke software versie ik gebruik?

 

En zou een monteur van de KPN doe hier komt om een glasvezel kastje te vervangen,  dat dan niet ook moeten weten,.

dat ik 2 "oude" wifi versterkers heb waarvan er 1 bekabeld moet blijven bij de verkeerde software??!


DE softwareversie van jouw Box 12 kun je achterhalen door in te loggen op de webinterface van jouw Box 12 @GerhardR. Het klinkt wel aannemelijk uit jouw verhaal dat je de nieuwste software hebt.