Goede middag,
Ik heb 3 witte Superwifi punten die ik niet meer gekoppeld krijg aan met de modem.
Al meer gehad dat ze opeens ontkoppeld waren maar dan was het zo weer verholpen door ze bedraad aan te sluiten en de app te gebruiken.
Nu bij gebruik van de app worden ze niet meer herkent(?) dat ze aangesloten zijn. Krijg scherm van dat ze opstarten totdat de groene cirkel leeg is en je melding krijgt dat ze niet worden gevonden.
Â
Dus maar via de website stappenplan proberen te volgen maar ook hier kom ik niet verder. Na resetten, dan weer bekabeling aansluiten aan de modem, wachten tot ze groen branden half uur met rust laten. Als ik ze dan weer loshaal om ze volgens stappenplan ergens anders te plaatsen branden ze eerst paars, dan gaan ze groen knipperen en dan weer op paars. Aka geen verbinding via wifi.
Ook geprobeerd met één punt aan de modem laten en de andere te verplaatsen maar deze blijven nog steeds paars.
Â
Hoe krijg ik ze nu wel aan de praat? Ik weet trouwens ook niet of ze bekabeld wel echt gezien worden door het modem. Als ik inlog in het modem zie ik geen Superwifi staan bij de ethernetkabel.
Ook zit het modem nog op software versie SGEJ1000060E dus de problemen die de witte Superwifi punten hebben met de nieuwe software zou ik geen last van moeten hebben.
Â
Hoop dat iemand mij kan helpen.