Skip to main content
Vraag

Witte wifi versterkers doen het niet meer na een update

• June 1, 2025
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb 3 witte en 2 zwarte wifi versterkers. De zwarte werken super , de 3 witte doen het allemaal niet meer. Twee dagen liggen klooien maar krijg ze niet meer aan de praat. Kan toch niet de bedoeling zijn dat ik nieuwe zwarte versterkers moet kopen omdat er een update heeft plaatsgevonden 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• June 1, 2025

Weet je welke firmware er op die witte SuperWiFi's staan? Kun je de webinterface van die witte SuperWiFi's nog openen? 

Als je die witte SuperWiFi's gewoon bekabeld aangesloten hebt staan, zie je ze dan staan in de Experiabox of KPN Box bij de aangesloten apparaten? Of in Windows bij Netwerk? 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat rot dat je witte wifiversterkers niet meer werken zoals je gewend was ​@PatjeS.

Hoe staat het er nu voor? Heb je de vragen van Marlon hierboven al gezien? Als je meer informatie en details met ons deelt, kunnen we je hier op weg helpen. Zonder de benodigde informatie wordt dat heel lastig, we weten hier alleen wat jij met ons deelt. En als je intussen al een oplossing gevonden hebt, lezen we dat natuurlijk ook graag!

Als extra tip: voor snellere hulp kan je ook een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.