Skip to main content
Beantwoord

2 SuperWifi's knipperen groen, Wifi lampje van modem brandt groen

• June 4, 2025
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

2x bedrade super wifi knipperen constant groen, modem wifi brandt constant

mvrgr Pierre

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Jopie90. De ledjes van de SuperWifi horen niet continu te knipperen. Dat is wel vreemd. Maar het Wifi lampje op het modem hoort wel continu groen te branden. 

Je merkt ook dat je Wifi netwerk niet meer optimaal presteert? Dan kun je het beste het onderstaande Kennisbankartikel volgen en kijken of je het kunt oplossen met de instructies. 

Mocht dat niet helpen, dan kun je het beste een schone installatie doen van je Experia Box en SuperWifi punten. Dat is wel even een klus, maar zo'n grondige reset helpt vaak wel uiteindelijk. 

Laat maar weten of je eruit gekomen bent. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 6, 2025

Hoi ​@Jopie90. De ledjes van de SuperWifi horen niet continu te knipperen. Dat is wel vreemd. Maar het Wifi lampje op het modem hoort wel continu groen te branden. 

Je merkt ook dat je Wifi netwerk niet meer optimaal presteert? Dan kun je het beste het onderstaande Kennisbankartikel volgen en kijken of je het kunt oplossen met de instructies. 

Mocht dat niet helpen, dan kun je het beste een schone installatie doen van je Experia Box en SuperWifi punten. Dat is wel even een klus, maar zo'n grondige reset helpt vaak wel uiteindelijk. 

Laat maar weten of je eruit gekomen bent. 

• Auteur
  • Helper
  • June 6, 2025

Dag ik ga hier niet uitkomen en het linkt me dat kpn moet komen helpen, we kunnen niet blijven aanrommelen 

• Auteur
  • Helper
  • June 6, 2025

Als je alle problemen hier over leest zie je dat alle tips door kpn niets uithalen 

• Auteur
  • Helper
  • June 7, 2025

Inmiddels voor een nieuwe schone installatie gegaan zoals Arjan aanraad, ik heb een super wifi achterwege gelaten. Ik heb nu het modem en een super wifi weer werkend. Op de manier van Arjan heb je ook niets met nieuwe instellingen en wachtwoorden te maken.

Het werkt weer!!!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Gelukkig ben je er toch zelf uitgekomen ​@Jopie90. Het voordeel is ook zo dat je bekend raakt met het modem en SuperWifi punten en dat een volgende keer een reset wat makkelijker gaat. Hopelijk is dat voorlopig even niet nodig natuurlijk. Dit zijn handelingen die je als klant zelf eerst dient te doen, voordat er eventueel naar een monteur gekeken kan worden. 

Ik ben blij dat het weer werkt :) Mocht je nog eens hulp nodig, dan weet je de Community te vinden.Â