Skip to main content
Beantwoord

Alle KPN SuperWifi punten branden rood in de nacht - om de week

• January 31, 2025
  • 3 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik ervaar sinds kort een hele nare probleem thuis.

Ik heb een aantal zwarte superwifi punten thuis.

Sinds een aantal weken branden alle superwifi punten rood wanneer ik wakker wordt.

Ik heb geen stroomstoring gehad, en KPN heeft ook geen storingen gehad.

Dit gebeurt bijna systematisch om de week.

Elke wifipunt moet vervolgens weer aangesloten worden op de modem (soms moet ik dit 5/6 keer doen per wifipunt) om het uiteindelijk weer op groen te krijgen op zijn plek.

Hoe kan dit? Ik heb geen zin om elke week alle wifipunten opnieuw in te stellen.

Ik heb thuis een zwarte modem, met zwarte superwifi punten, glasvezel verbinding en een rijtjeswoning.

Beste antwoord door Denise van KPN

Dat is inderdaad een naar probleem. In dit artikel lees je wat je kunt doen bij een rood lampje op de SuperWifi: KPN SuperWifi: rood lampje of continu groen knipperend lampje.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2025

Dat is inderdaad een naar probleem. In dit artikel lees je wat je kunt doen bij een rood lampje op de SuperWifi: KPN SuperWifi: rood lampje of continu groen knipperend lampje.

• Auteur
  • Topper
  • February 1, 2025

Geprobeerd, maar tevergeefs

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Jammer dat dit niet helpt. Mogelijk dat een schone installatie dan wel kan helpen. Hier lees je hier je dat doet: KPN SuperWifi: installatie en gebruik.