Skip to main content
Beantwoord

Alleen het powerlampje brandt op de Experia Wifi

• February 11, 2026
  • 4 reacties
  • 18 keer bekeken

Op een gegeven moment viel de experia wifi uit. Het oude vierkanten model. Ik heb hem opnieuw aangezet en daarna ging alleen het linker lampje groen branden. Meer niet. Vervolgens valt hij helemaal uit. Geen enkel lampje meer. Ook de reset knop ingedrukt en opnieuw gestart. maar het probleem blijft. Bij opstarten knippert bij groen en gaat daarna constant groen branden maar meer niet. Het modem V12 werkt wel, maar ik heb op sommige plekke deze experia wifi wel nodig. In het thuisnetwerk geeft hij ook aan onbereikbaar te zijn. Het modem heb ik ook al een keer opnieuw opgestart zonder resultaat. Wie kan mij support geven voor de oplossing ?

Beste antwoord door ruuddebree

Dank voor de reactie. Het probleem is op dit moment opgelost. Het bleek dat de aansluiting van mijn ethernetkabel defect was geworden.  De LAN kabel van het modem naar mijn NAS direct deed het ook niet. Daarvan heb ik het aansluit schoentje vervangen en u werkt alles weer prima. In het admin  overzicht staat de experia wifi weer keurig in net groen en bekabeld. De experioa wifi geeft weer een blauw verbindingslicht aan. Het enige wat nog niet werkt, maar dat is niet echt belangrijk, is dat het derde gele device verbindings lampje niet meer werkt na een recente V12 update van KPN. Maar dat is blijkbaar een bekend probleem en doet aan de functionaliteit geen afbreuk.  

4 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 13, 2026

In dit geval, ​@ruuddebree, raad ik je aan om dit telefonisch aan te kaarten. Plan hiervoor makkelijk een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt. De collega die je dan spreekt kan hiervoor wat dingen nakijken, en eventueel een melding aanmaken. 

• Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • February 13, 2026

Dank voor de reactie. Het probleem is op dit moment opgelost. Het bleek dat de aansluiting van mijn ethernetkabel defect was geworden.  De LAN kabel van het modem naar mijn NAS direct deed het ook niet. Daarvan heb ik het aansluit schoentje vervangen en u werkt alles weer prima. In het admin  overzicht staat de experia wifi weer keurig in net groen en bekabeld. De experioa wifi geeft weer een blauw verbindingslicht aan. Het enige wat nog niet werkt, maar dat is niet echt belangrijk, is dat het derde gele device verbindings lampje niet meer werkt na een recente V12 update van KPN. Maar dat is blijkbaar een bekend probleem en doet aan de functionaliteit geen afbreuk.  

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 16, 2026

Oh, kijk, dat scheelt weer. Goed dat je dat onderliggende probleem hebt gevonden en verholpen!

• Auteur
  • Helper
  • February 16, 2026

Oh, kijk, dat scheelt weer. Goed dat je dat onderliggende probleem hebt gevonden en verholpen!

Mooie Quote. De essentie van het leven. Na ieder bereikt doel weer een nieuw doel.Â