Skip to main content
Vraag

Apparaten willen niet verbinden met SuperWifi punt die verbonden is met mijn box12

• September 27, 2026
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Mijn V10 was defect en deze omgeruild voor een V12 in een KPN winkel. Na installatie van de V12 een van mijnĀ  SuperWifi 1 punten bekabeld aangesloten op de V12. In de webinterface van de V12 is het SuperWifi 1 punt groen en het ledje op het SuperWifi 1 punt brandt ook groen. Geen apparaat wil echter verbinden met het SuperWifi 1 punt. Alle apparaten verbinden met de Wifi van de V12. Op zolder is het Wifi signaal nu zeer zwak, waar voorheen dit SuperWifi 1 punt (toen aangesloten op de V10) de dekking verzorgde. Ook de Wifi Analyzer op mijn telefoon laat geen signaal zien van dit SuperWifi 1 punt. Ik heb het SuperWifi 1 punt meerdere malen gereset naar fabrieksinstellingen en het thuisnetwerk herstart, maar zonder resultaat. De V12 en het SuperWifi 1 punt hebben de laatste firmware.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 29, 2026

Ik heb vandaag met KPN gebeld en samen met de medeweker het glasvezelkastje opnieuw opgestart (spanningsloos gemaakt) en het modem en SuperWifi 1 punt gereset (instellingen teruggezet naar fabrieksinstellingen). Hierna werkte het SuperWifi 1 punt weer zoals gewenst.Ā 

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • September 29, 2026

Is ook meer dan logisch als je een nieuwe modem krijst dat je sw punten eerst een hard reset krijgen en dan pas bedraad laat aansluite en na half uur draadloos kan plaatsenĀ