Skip to main content
Antwoord

Beloofde vervangende SuperWifi 2 punten worden niet verstuurd. Tig keer contact gehad

• May 6, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Beste, 

Sinds de update van de modem hebben wij problemen met de witte wifi super punten. Deze hebben wij in 2022 bij het aangaan van het abbonement gekregen. 

-15 april contact gehad met de klantenservice. Er zou een onderzoek gestart worden.

-17 April telefonisch en per mail bevestigd gekregen dat er andere wifi punten opgestuurd zullen worden, de witte mochten naar de milieustraat. Er zou een track and trace toegezonden worden.

- 23 april gebeld. Geen track and trace, wat nu? Antwoord was, ga maar naar een kpn winkel en daar kan je ze omruilen. 

- 3 mei naar KPN winkel. Daar wordt je nog net niet uitgelachen want dat kan absoluut niet. Bel maar weer naar de klantenservice. (Bij het vragen of de medewerker dan geen bericht naar de afdeling kon sturen, werd hij boos.) 

-3 mei gebeld. Wat vervelend!  Het gaat maandag 5 mei geregeld worden. Het komt goed mevrouw! De medewerker kende degene die met ons de afspraak voor de omruiling gemaakt heeft en die is er maandag weer. Wordt gelijk voor u opgepakt. 

-6 mei weer maar eens gebeld. Er is geen melding doorgezet naar de afdeling. Kan alleen zien dat wij gebeld hebben, maar niet wat er besproken/afgesproken is. Geen melding aangemaakt. Weer wordt er een melding gemaakt en dit kan drie werkdagen duren!! 

Hoe moeilijk is het om je klanten serieus te nemen en ze te helpen? Als het nu al zo vaak niet goed gaat, waarom je klant dan niet met voorrang helpen? 

Beste antwoord door Denise van KPN

Wat jammer dat dit jou het gevoel heeft gegeven dat we jou niet serieus nemen, ​@SuzanneV. Het is namelijk altijd ons doel om jou zo goed mogelijk te helpen. Ik begrijp dat jij een toezegging hebt gekregen dat de SuperWifi 1 punten vervangen worden door SuperWifi 2 punten. Je wacht hier alleen nog steeds op.

Nu is dit, de KPN Community, een plek waar vooral klanten elkaar helpen. Zoals je zult begrijpen, kan de community je hierbij niet helpen. En normaal gesproken zou ik je vragen om te bellen. Maar aangezien je dit al een paar keer hebt gedaan, wil ik voor deze keer wel even met je meekijken. 

Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wat jammer dat dit jou het gevoel heeft gegeven dat we jou niet serieus nemen, ​@SuzanneV. Het is namelijk altijd ons doel om jou zo goed mogelijk te helpen. Ik begrijp dat jij een toezegging hebt gekregen dat de SuperWifi 1 punten vervangen worden door SuperWifi 2 punten. Je wacht hier alleen nog steeds op.

Nu is dit, de KPN Community, een plek waar vooral klanten elkaar helpen. Zoals je zult begrijpen, kan de community je hierbij niet helpen. En normaal gesproken zou ik je vragen om te bellen. Maar aangezien je dit al een paar keer hebt gedaan, wil ik voor deze keer wel even met je meekijken. 

Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?