Skip to main content
Vraag

Een SuperWifi werkt niet (meer)

• July 10, 2026
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Hallo, sinds de nieuwe software in de Epxeria Box V10 werkt het tweede, onbekabelde superwifipunt niet meer. Ik heb ondertussen hier alles al gelezen en geporbeerd, dus ik heb geen behoefte aan goedbedoelde tips, alleen aan oplossingen. Desnoods de hele bende vervangen.

Wat is er nog te doen?

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Alex132 . Welkom hier.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zeker als je zelf alle bekende stappen al hebt doorlopen, is het begrijpelijk dat je vooral op zoek bent naar een oplossing.

Via de Community kunnen we vooral meedenken en ervaringen delen, maar we zijn geen helpdesk en kunnen geen metingen uitvoeren of apparatuur vervangen. Als alle bekende oplossingen al zijn geprobeerd en het tweede SuperWifi-punt nog steeds niet werkt, dan is het goed mogelijk dat er sprake is van een defect of een situatie die verder onderzocht moet worden.

In dat geval raad ik aan om een terugbelafspraak met onze technische dienst te maken. Samen met jou kunnen zij de verbinding doormeten en uitzoeken waar het misgaat. Blijkt dat er inderdaad iets defect is, dan kunnen zij ook direct kijken naar een passende vervanging.

Dat is op dit moment de snelste weg naar een definitieve oplossing.

Voor eventuele meelezers: Hier kun je algemene info en tips en tricks vinden om jouw wifi te optimaliseren