Skip to main content
Beantwoord

Er brandt een paars lampje op 2 van mijn 3 Superwifi punten 2

• January 23, 2025
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Sinds een week was me opgevallen dat er een wifipunt op rood stond.
En afgelopen weekend kwam mijn dochter beneden dat het wifipunt bij haar op zolder op paars stond.
Na onderzoek erachter gekomen dat paars betekent dat deze terug is naar fabrieksinstellingen.

Nou online gekeken hoe dit op te lossen en nu staan ze alle bij op paars en krijg ik ze niet meer aangesloten erg frustrerend daar alles het netjes deed.
Er is wel onderhoud aan het netwerk geweest; afgelopen januari (10) is er dan iets gebeurd waar ik niets vanaf weet. Ik kom ook slecht in de router om verder te kijken wat er aan de hand kan zijn.
Ten einde raad heb ik een belafspraak gemaakt en hopelijk gaat dat wat opleveren.
Ik was echt tevreden met de overstap, maar nu beginnen de twijfels te komen. 
Het zou fijn zijn als dit snel is opgelost.

Beste antwoord door HamE

Ja werd netjes teruggebeld en ben ook goed geholpen.
Alles werkt weer, heeft wel even geduurd.

Raar is wel dat het gekomen is nadat er onderhoud aan het netwerk was gedaan vanuit de KPN.
Want dat er dan 2 van de 3 Superwifi-punten terug naar fabrieksinstellingen gaan, is wel gek.
Vond de techneut ook waarmee ik was doorverbonden.

Kreeg wel een berg links naar documenten, mocht het nog een keer gebeuren, maar goed, het is weer opgelost.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 24, 2025

Hi ​@HamE, ik ook graag mee. 

Is het inmiddels gelukt om ze weer werkend te krijgen door de belafspraak te maken? Zo niet, dan stel ik voor om fris te beginnen en om alles opnieuw aan te sluiten. Via de volgende link lees je hoe je dit doet: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 26, 2025

Ja werd netjes teruggebeld en ben ook goed geholpen.
Alles werkt weer, heeft wel even geduurd.

Raar is wel dat het gekomen is nadat er onderhoud aan het netwerk was gedaan vanuit de KPN.
Want dat er dan 2 van de 3 Superwifi-punten terug naar fabrieksinstellingen gaan, is wel gek.
Vond de techneut ook waarmee ik was doorverbonden.

Kreeg wel een berg links naar documenten, mocht het nog een keer gebeuren, maar goed, het is weer opgelost.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 28, 2025

Fijn om te lezen dat alles weer goed werkt, en dankjewel voor de terugkoppeling hier.Â