Skip to main content

Experia WiFi-versterkers sinds KPN-software instabiel en niet meer ondersteund

• October 1, 2026
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Jongens jongens wat een ellende allemaal !!!

Hier een Experia box V10 met 3x een Experia Wifi versterker bedraad aangesloten.

Voor dat die zogenaamde kpn software werkte dit zeer stabiel en jaren lang !!

Nu is het elke 7 dagen netwerk herstellen, experia wifi's zijn steeds paired maar niet synched en de naam is weg, en dus geen verbinding mee te maken, de vele apparatennin huis die tegenwoordig allemaal netwerk willen hebben maken er geen meer verbinding mee.

Alles wat langs is gekomen is geprobeerd resetten, herstellen, etc etc etc....niets werkt stabiel of blijft stabiel.

V10 zit op software versie V10.C.26.06.10

Experia-Wifi's op software versie EW.C.25.14.02

Na een netwerk herstel werkt het weer voor 7 dagen, namen weer aanpassen maar nog steeds niet stabiel, diverse apparaten geven regelmatig melding wifi is lost...ook springen de apparaten niet meer over naar de beste wifi zender maar blijven hangen op het modem of de verste weg staat en dus is het netwerk ruk !! En na 7 dagen helaas experia wifi zijn weer weg.....

En dan nu lees ik we ondersteunen de experia wifis niet meer ?

Dus na de eigen software is het netwerk hier in huis om zeep geholpen en tja jammer we ondersteunen het niet meer, dus als trouwe vaste en lange klant met eigenlijk alles al jaren bij kpn (huis,tv,internet en 4x mobiel) kijk maar effe ? Of schaf "even" 3 nieuwe type 2 experia wifi schotels die ook overal te lezen valt niet goed werken ? Laats staan ze kosten niet niks !!

Baal hier echt ontzettend van !!

Was super tevreden over kpn, echt helemaal geen klagen super stabiel wifi netwerk altijd gehad totdat die bewuste eigen kpn software/firmware update 🤬🤬

En dus wat nu ?????

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

1 reactie

• October 1, 2026

Hallo

hier hetzelfde probleem

jaren kpn voor famous update werkte alles goed met experia wifi en omdat de techneuten lezen dat  het niet lekker gaat dan maar we ondersteunen het niet meer ?  Dat is van de zotte !!! . En ook dat ik lees dat het niet alleen de Experia wifi betreft . 
Niey normaal dat we geforceerd worden om zelf maar  dure tplink te moeten kopen .

kijk bij ziggo zeggen ze gewoon . Wifi moet werken we sturen je het op .

Dus kpn los dit op want je wil niet weten hoe vele boze mensen ik in mijn huis heb en hoeveel 4g verbruikt is .

Ik baal echt dat ik weer 2 jaar Kpn heb afgesloten .

Â