Skip to main content
Beantwoord

Groen lampje maar geen internet op Super Wifi

  • August 26, 2023
  • 5 reacties
  • 2589 keer bekeken

We hebben meerder WiFi punten in huis (super WiFi). Nu is het bijna iedere ochtend dat er 1 punt uit ligt. Het lampje brand groen maar geen internet, de tv die ermee verbonden is werkt dan ook niet. Na herstarten van het WiFi punt werkt het weer. Hoe kan dat? Want mijn wekker is daardoor ook uit :-(

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Ingridvdlee, welkom bij ons op het forum. Dat is gek inderdaad. Heb je de Wifi punten ook al eens van plek verwisseld, om te kijken of het meegaat met het apparaat of dat het op die locatie blijft? Op basis van jouw bericht is het moeilijk om te zeggen wat er precies aan de hand is, kan je er meer over vertellen? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 30, 2023

Hoi @Ingridvdlee, welkom bij ons op het forum. Dat is gek inderdaad. Heb je de Wifi punten ook al eens van plek verwisseld, om te kijken of het meegaat met het apparaat of dat het op die locatie blijft? Op basis van jouw bericht is het moeilijk om te zeggen wat er precies aan de hand is, kan je er meer over vertellen? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2023

Beste Jasper, we hebben alles al geprobeerd 


Jasper van KPN
Moderator

Kan je vertellen welke stappen je precies hebt geprobeerd @Ingridvdlee? Zoals gezegd zien wij alleen wat jij ons vertelt, als we niet weten wat je gedaan hebt kan het zijn dat er dingen nog niet gedaan zijn.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2023

Hallo Jasper,

we hebben alles gereset, modem, glasvezel kastje en alle WiFi punten. Kabels vervangen op andere plekken gezet. Alles (voor zover ik weet wat kan)

groetjes Ingrid 


Jasper van KPN
Moderator

Hoe heb je de apparatuur gereset, is dat door de stekker er uit te trekken of echt met de reset knop of via de instellingen? Dat maakt nogal een verschil. En je zegt dat je ze op andere plekken had gezet, bleef het dezelfde SuperWifi die geen internet gaf, of deed een andere SuperWifi het toen op dezelfde plek?

Als je de SuperWifi punten reset en daarna helemaal opnieuw instelt kan dit beter worden. Beide wordt hier beschreven: 

Â