Skip to main content
Vraag

Ik wil via een tijdschema kunnen instellen wanneer de SuperWifi 2 uit en weer aan gaat

• March 12, 2026
  • 10 reacties
  • 44 keer bekeken

Hallo,

Graag zou ik willen weten hoe ik mijn super wifi 2 punten uitzet op tijdstippen die ik wens? De timeschedule op de interface van de super wifi punten is “greyed out”. Op mijn modem kan ik wel een timeschedule maken maar daardoor gaan de punten niet uit. 

In de KPN app kan ik alleen bij parental control bepalen wel device wanneer op internet mag.

Hoe en waar kan ik dit instellen?

Alvast bedankt!

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 12, 2026

Beste ​@LEVDL de tijdslotinstellingen die je in je modem instelt worden door je wifipunt automatisch overgenomen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2026

Moeten de punten hiervoor herstart worden? Want bij mij wordt dit niet overgenomen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 12, 2026

Moeten de punten hiervoor herstart worden? Want bij mij wordt dit niet overgenomen.

Je zou binnen de modem het thuisnetwerk kunnen herstarten ​@LEVDL 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2026

Dank ga ik dat proberen

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 12, 2026

Ik ben benieuwd ​@LEVDL 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2026

Helaas pindakaas, netwerk herstart en time schedule wifi even uit gezet op dit tijdstip. Helaas blijft wifi aan..Heb je nog meer opties?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 12, 2026

Is die screenshot van de modem of van het wifipunt ​@LEVDL ?

Heb je tijdschema wel op actief gezet  bovenin en onderin op toepassen geklikt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2026

Van het modem, de optie in het wifipunt is greyed out. Ja staat op actief en toegepast. Kan ik op de een of andere manier de optie gebruiken rechtstreeks op het wifipunt?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 12, 2026

Nee, dat is niet meer mogelijk,  is ook niet zinvol om op een modem wel wifi toe te staan en een wifipunt niet of omgekeerd ​@LEVDL 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2026

Nog meer ideeën? Zo'n basis functie moet toch gewoon werken?