Skip to main content
Beantwoord

Kan ik bekabelde aansluitingen gebruiken achter tweede Superwifi punt?

• February 7, 2023
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Aan de glasvezelaansluiting in de hoek van huiskamer is een v10 modem aangesloten, daarop bedraad Superwifipunt 1. Superwifipunt 2 is een stuk verderop (draadloos) verbonden met punt 1, zoals het hoort dus. Mijn vraag is de volgende: kan ik vanuit superwifipunt 2 bedraad verder naar de achtertuin?

Beste antwoord door BruisTablet

Aan de glasvezelaansluiting in de hoek van huiskamer is een v10 modem aangesloten, daarop bedraad Superwifipunt 1. Superwifipunt 2 is een stuk verderop (draadloos) verbonden met punt 1, zoals het hoort dus. Mijn vraag is de volgende: kan ik vanuit superwifipunt 2 bedraad verder naar de achtertuin?

Kort antwoord Ja.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

BruisTablet
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • February 8, 2023

Kort antwoord Ja.