Skip to main content
Antwoord

Kan ik een extra ophangbeugel voor de SuperWifi bestellen?

• June 23, 2025
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

4rch1t3ct
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Beste community

is het mogelijk om een extra beugel te bestellen voor mijn Superwifi punt? Momenteel hangt deze in de meterkast, maar ik wil m toch ergens anders gaan neerzetten en de doos kan ik niet meer terugvinden.

Bedankt!

mvg EMD

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@4rch1t3ct, goede vraag!

Ik ben even voor je op onderzoek uit gegaan. We hebben helaas geen muurbeugels voor SuperWifi die we kunnen opsturen, anders had ik dat graag voor je geregeld. Wél kwam ik in mijn zoektocht dit topic tegen, waar ook meer informatie en tips gedeeld worden:

Kan je daarmee uit de voeten? 😊

5 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@4rch1t3ct, goede vraag!

Ik ben even voor je op onderzoek uit gegaan. We hebben helaas geen muurbeugels voor SuperWifi die we kunnen opsturen, anders had ik dat graag voor je geregeld. Wél kwam ik in mijn zoektocht dit topic tegen, waar ook meer informatie en tips gedeeld worden:

Kan je daarmee uit de voeten? 😊

4rch1t3ct
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 24, 2025

Bedankt voor het uitzoeken! Jammer dat ze niet los te krijgen zijn, 20 euro vind ik wat gortig voor een stukje plastic dus ik verzin zelf wel iets.

groetjes

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Geen probleem ​@4rch1t3ct. Ik ben benieuwd hoe je het gaat oplossen: Als je het leuk vindt en de kans ervoor ziet, deel hier gerust het eindresultaat!  

Thuisnetwerk is een stukje dat altijd goed valt en interessant gevonden wordt hier in onze Community :)

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 26, 2025

Ik vind de topictitel ook niet juist ‘extra ophangbeugel’.

De SW#2 heeft überhaupt geen ophangbeugel, alleen een ophangoog en een voetje om te monteren ​@4rch1t3ct 

4rch1t3ct
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 26, 2025

Ophangbeugel is inderdaad geen goeie titel, voetje oid was beter geweest. Maarja, zelfde resultaat denk ik ☺️