Skip to main content
Vraag

KPN Box12 en SuperWifi 2 firmware update on hold, uitval tijdens videobellen en vergaderingen

  • June 17, 2026
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Alle firmware die klaarstaat om gepusht te worden wordt on hold gezet. Of het nu voor mijn Box12 is of mijn SuperWifi 2 alles staat stil! Met grote gevolgen!

Mijn 2 SW2 punten, die bedraad zijn aangesloten, blijven uitvallen en moet ik i.i.g. wachten totdat het WK voorbij is, dan pakt men de uitrol weer op. Dan mag ik hopen dat het probleem is opgelost. En compensatie kent KPN helaas niet. Het is een gotspe.

 

Het is vooral hinderlijk met videocalls/vergaderingen

5 reacties

  • June 18, 2026

Advies: hoofdzakelijk bekabeld werken ​@JanAssen , meest stabiele verbinding en veiliger en sneller.

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 18, 2026

Advies: hoofdzakelijk bekabeld werken ​@JanAssen , meest stabiele verbinding en veiliger en sneller.

 

Beste Jan, dat heb ik allemaal zelfs cat7. Ook dan doet het probleem zich voor.

 

Wel jammer dat de moderator de titel van dit topic heeft aangepast. Ik deed een oproep aan KPN om de problemen opnieuw lossen maar dat zie ik nergens meer terug.


Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@JanAssen .  Begrijp ik het goed dat jij bekabeld werkt (dus ook een kabel naar je pc/laptop ) en dat je toch telkens onderbrekingen bij videocalls hebt? 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 21, 2026

Nee, ik heb de twee SW2 bedraad aangesloten op de Box12. Deze verbreken regelmatig mijn verbind met de box en de leds zijn dan rood


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 23, 2026

Weer offline